صفحه اصلی معرفی تعاونی ورود اعضاء معرفی مدیران گالری تصاویر مقررات و آیین نامه ها آگهی ها سوالات متداول ارتباط با تعاونی
'گزارش نشست اعضای نیلوفر2

جلسه با اعضای محترم پروژه نیلوفر 2 در روز جمعه مورخ 94/05/16 ساعت 10:30 در سالن اجتماعات دفتر تعاونی برگزار گردید.

 

در این جلسه اعضای محترم پروژه ، هیات مدیره ، بازرس ،

مدیرعامل ، مشاور فنی تعاونی و نمایندگان دستگاه نظارت

کارگاهی حضور داشتند .

درابتدا جناب آقای دکتر یزدانی پور نایب رئیس هیات مدیره

با خوش آمد گویی و تشکر و قدردانی از حاضرین جلسه

را افتتاح نمودند .

در ادامه مدیرعامل تعاونی آقای مهندس محمدیان گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه ، مشکلات اجرایی اسکلت توسط پیمانکار قبلی ، وضعیت انشعابات آب و برق و گاز ، هزینه های انجام شده تا پایان سال 93 ، پیش بینی هزینه ها در سال 94 ، تفکیک کنتور های گاز ، تغییر سیستم سرمایش کولـر آبی به داکت اسپیلت ، طراحی نمـا و آسانسور ، سیستم اعــلام و اطــفا حریق ، وضعیت وام بانک مسـکن به مبلغ 350/000/000 ریال و سایر موضوعات پروژه را از روی اسلاید های تهیه شده توسط واحد فنی و IT ارائه نمودند و سپس از دستگاه نظارت کارگاهی جهت توضیح در خصوص کارهای انجام شده در پروژه دعوت به عمل آوردند .

ایشان در خصوص وضعیت تحویل اسکلت از پیمانکار قبلی و ایراداتی که در اجرای اسکلت بوده و باعث تحمیل هزینه های مضاعف به پروژه گردیده با نمایش اسلاید ها و عکسهای مربوطه توضیحاتی ارائه نمودند . سپس در خصوص وضعیت نازک کاری ، کارهای انجام شده از تجهیز کارگاه پیمانکار تا تامین مصالح ، اجرای تاسیسات مکانیکی ، تاسیسات الکتریکی ، شیب بندی پشت بام ، گچ و خاک کلیه واحدها و سایر موارد توضیحاتی را اردائه نمودند .

همچنین در خصوص 4 نمونه از نماهای طراحی شده و مصالح مصرفی آن و اختلاف قیمت با نمای اولیه جهت اجرای پیمانکار توضیحاتی اعلام داشتند .

 

طرح اولیه نما

 

گزینه 1

 

گزینه 2

 

گزینه 3

 

گزینه 4

 

سپس آقای محمدیان از حضور ایشان تشکر و قدردانی نمودند و از آقای مهندس بهرامیان مشاور فنی تعاونی جهت ارائه برخی توضیحات فنی دعوت به عمل آورند .

آقای مهندس بهرامیان ضمن خوش آمد گویی، توضیحات فنی در خصوص اشکالات اسکلت و تصمیمات گرفته شده در خصوص بهبود وضعیت پروژه از جمله تغییر سیستم سرمایش ، درخواست کنتور برق سه فاز برای کلیه واحدها ، انتقال لوله های آب و گاز از کف واحدها به سقف و ... ارائه نمودند . همچنین توضیحات کاملی در خصوص اجرای رمپ پارکینگ توسط پیمانکار قبلی و تهعد ایشان جهت تخریب رمپ و اجرای دوباره آن ارائه نمودند .سپس در خصوص اختلاف هزینه در پروژه های بلند مرتبه با ساختمان های 3 و 4 طبقه از جمله مشاعات و فضای های غیر مفید توضیحاتی ارائه نمودند .

 

در ادامه آقای مهندس محمدیان اعلام داشتند مقایسه هزینه ساخت توسط سازندگان بیرونی با پیمانکار تعاونی متفاوت است. ساخت در قالب شرکت تعاونی هزینه هایی همچون مالیات تکلیفی به میزان 3 درصد ،مالیات بر ارزش افزوده به میزان 9 درصد و بیمه 8/7 درصدی به هزینه های پروژه اضافه می گردد که اعضا به این نکات توجه کمتری دارند.

همچنین اعلام داشتند در صورتی که بخواهیم پروژه طی 6 یا 9 ماه آینده به اتمام رسد ، اعضا می بایست مبالغ اعلامی تعاونی را هرچه سریعتر پرداخت نمایند .

سپس سوالات اعضا مطرح و به آن ها پاسخ داده شد و در ادامه آقایان دکتر انصاری و دکتر نجفی نمایندگان اعضا توضیحاتی را در خصوص پیگیری های خود و حضور در جلسات به منظور انتخاب کاشی ، سرامیک ، سنگ و .. ارائه نمودند.

آقای دکتر هاشمی بازرس تعاونی نیز اعلام داشتند در صورتی که اعضا نتوانند هزینه های پیش بینی شده را پرداخت نمایند میتوانند در خصوص افزایش زمان اتمام پروژه ، فروش یا واگذاری در همین حالت تصمیم گیری نمایند . ایشان اعلام نمودند با پیگیر های مستمر و تلاش مدیرعامل کلیه بدهکاران مبالغ خود را واریز نمودند و مطابق با مقررات با بدهکارن بخورد خواهد شد .

پس از جمع بندی نهایی مقرر گردید دیدگاه اعضا مورد بررسی قرار گیرد تا هیات مدیره جلسه دیگری برای تصمیم گیری اعلام نماید

در پایان اعضا به صورت انفرادی سوالاتی را از مهندس محمدیان پرسیدند که به تک تک آن ها پاسخ داده شد

جلسه در ساعت 14:30 به اتمام رسید.

 

 
برچسب هاي خبر:
تاريخ درج خبر: 1394/05/17 منبع خبر:
Skip Navigation Links
پروژه نیلوفر1 در زمینی به مساحت 3103 متر مربع در پلاک ثبتی 1/523 واقع در منطقه 5 شهرداری به آدرس انتهای اتوبان شهید حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،خیابان فرهنگستان ،خیابان فرهنگ یکم می باشد . تعاونی پس از خرید زمین اقدام به اخذ پروانه ساخت نمود . مشخصات پروژه : 7طبقه مسکونی - 98 واحد در متراژ 80 الی 90 متر مربع - پیلوت - 3 طبقه پارکینگ منفی . شرکت تعاونی با انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد آن اقدام به ساخت پروزه نمود . اعضای محترم با پرداخت هزینه های ساخت و دریافت وام مسکن منابع مورد نیاز مالی پروژه را تامین نمودند. واحدهای مسکونی در بهمن 93 به اعضا تحویل گردیده است. اقدامات و پیگیری های مدیران تعاونی منجر به دریافت پایان کار پروژه گردید. به منظور دریافت سند های تفکیکی واحد ها پس از انجام اقدامات اداری سند مادر به 98 سند مجزی تقسیم گردید . پس از تسویه حساب با اعضای محترم پروژه انتقال سند تک برگی در دفترخانه اسناد رسمی انجام پذیرفت.
مشاهده آرشيو اخبار
مشاهده آرشيو مطالب
مشاهده تمامي لينك ها
حقوق وب سايت متعلق به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران می باشد
صفحه اصلي | درباره تعاونی | تماس با ما