صفحه اصلی معرفی تعاونی ورود اعضاء معرفی مدیران گالری تصاویر مقررات و آیین نامه ها آگهی ها سوالات متداول ارتباط با تعاونی
گزارش نشست اعضای امیرکبیر

پیرو اطلاعیه قبلی شرکت تعاونی ، روز سه شنبه مورخ 94/02/22 در محل برج میلاد تهران همزمان با پنجاه و پنجمین کنگره انجمن دندانپزشکان ایران ، جلسه ای با حضور اعضای محترم پروژه امیرکبیر برگزار گردید .

 

در این جلسه هیات مدیره ، مدیرعامل ، بازرس ، مشاور حقوقی ، مشاورین طراح پروژه  و مشاور فنی تعاونی حضور داشتند .

در ابتدا جناب آقای دکتر پرویز امانی ضمن خوش آمد گویی به اعضای محترم ، از هیات مدیره انجمن دندانپزشکان ایران ، سرپرست کنگره و نمایشگاه دکتر میران و مدیرعامل تعاونی دندانپزشکان دکتر طاهریان بابت ایجاد فضای تبلیغاتی در غرفه نمایشگاه و همچنین در اختیار قرار دادن فضای مناسب جهت برگزاری جلسه تشکر و قدردانی نمودند و به صورت خلاصه وضعیت تعاونی و تغییرات شرکت را توضیح نمودند .

ایشان اعلام داشتند پروژه های تعاونی درسنوات قبلی تعریف شده و هیات مدیره پیگیر هر 4 پروژه تعاونی است . این جلسه با توجه به دور بودن فاصله سکونت اعضا در کل کشور همزمان با کنگره برگزار گردید تا اعضا بتوانند حضور حداکثری داشته باشند .

 سپس آقای مهندس محمدیان مدیرعامل تعاونی در جایگاه قرار گرفتند و ضمن تشکر از حضور اعضا از ابتدای خرید زمین ، مواردی را به تفسیر در رابطه با تعهدات تعاونی ، تعهدات فروشنده ، تاخیرات ، وضعیت مبایعه نامه ، مشاور و طراحی  اعلام نمودند  و در حین سخنرانی از مشاور حقوقی جناب آقای شریفی درخواست داشتند تا وضعیت مبایعه نامه را تشریح نماید .

آقای شریفی در خصوص وضعیت مبایعه نامه فی مابین تعاونی و فروشنده توضیحاتی ارائه نمودند و در خصوص تاخیر در پروانه و تاخیر در انتقال سند از سوی فروشنده که شامل جریمه روزشمار می باشد مطالب کاملی را بیان داشتند .

 

سپس مهندس رسمی مدیرعامل شرکت پادیاب (طراح پروژه ) گزارشی از روند طراحی نقشه های معماری و تاسیسات و .... اعلام و در خصوص هر دو بلوک مسکونی ، پارکینگ ، وضعیت تجاری ها ، مساحت واحدها و وضعیت پیشرفت پروانه گزارش کاملی ارائه داشتند و بر روی تصاویر نکاتی را بیان نمودند .

 در ادامه آقای مهندس بهرامیان مشاور تعاونی ضمن معرفی خود و سوابق اجرایی توضیحاتی در خصوص آنالیز پروژه شامل خاک برداری ، فونداسیون ، دیوار حائل اسکلت و سقف ها ارائه نمودند و ریز محاسبات را توضیح دادند .ایشان اعلام داشتند در محاسبات هزینه های شامل دستگاه نظارت کارگاهی ، بیمه ، مالیات تکمیلی ، مالیات ارزش افزوده و...  به هزینه های پروژه اضافه می گردد و مثال هایی از مجتمع های تجاری و اداری تهران و سایر شهرها و نقاط ضعف و قوت این مجتمع ها ابراز داشتند و اعلام نمودند در طراحی نقطه نظرهای دفتر تعاونی به مشاوران طراح اعلام شده و جلسات متعدد در حال انجام می باشد و به زودی گودبرداری پروژه انجام می گردد .

 

در  ادامه مهندس محمدیان مدیرعامل تعاونی ضمن توضیحات کامل در خصوص مشکلات تعاونی و پروژه ها ، دلایل هیات مدیره در خصوص اجرای فاز به فاز پروژه را اعلام داشتند و همچنین در خصوص بلوک  جدید و قدرالسهم فروشنده و نحوه مشارکت ایشان  و تجاری های فروخته نشده توضیح ارائه نمودند . اعضای محترم سوالات خود را در خصوص بخش فنی و طراحی از مشاوران پرسیدند و مشاوران پاسخ های لازم را اعلام داشتند .

 آقای مهندس محمدیان ضمن تشکر از حضور مشاوران از ایشان خواستند تا جلسه را ترک نمایند تا بتوانند وارد مسائل داخلی شرکت گردند .

در خصوص قرارداد تعاونی با اعضا و دلایل انعقاد قرارداد به صورت دو مرحله ای و سوالات اعلام شده اعضا در خصوص قرارداد و تعهد دو طرف ، توضیحاتی ارائه شد و اعلام گردید  با توجه به ماهیت تعاونی بودن شرکت و اینکه قرارداد اصلی بین تعاونی و پیمانکار می باشد که شامل کلیه موارد از جمله ضمانت نامه های بانکی و شرایط عمومی پیمان و ...  می باشد . سپس اعضای محترم نیز اقدام به پرسش های گوناگون از نحوه قرارداد نمودند . آقای شریفی مشاور حقوقی تعاونی توضیحات کامل در خصوص دلایل تنظیم قرارداد به این صورت و مفاد آن را به اعضای محترم ارائه نمودند.

سپس آقای دکتر حسین یزدانی پور نایب رئیس هیات مدیره ضمن خوش آمد گویی از موارد و اتفاقات اخیر و برخی از موضوعات مطرح شده گلایه مند بودند و اعلام داشتند انجام کارهای تعاونی دشوار است و پروژه های تعاونی هر کدام با موارد و مشکلات خود روبرو می باشد و فقط پروژه امیرکبیر در جریان نیست بلکه همه پروژه ها در حال اجراست  که اعضا می بایست با همدلی و همکاری متقابل در پیشبرد اهداف تعاونی و به سرانجام رسیدن پروژه ها همکاری لازم را داشته باشند .ایشاه همچنان توضیحاتی در خصوص پروژه اعلام داشتند.

در خصوص وضعیت بدهکاران نیز آقای مهندس محمدیان اعلام داشتند اعضایی که در واحدهای تجاری ثبت نام نموده بودند و کل مبلغ ثبت نامی را پرداخت نکرده بودند با تاکید دکتر هاشمی بازرس تعاونی به میزان واریزی های انجام شده متراژ تجاری به ایشان تعلق گرفت و مابقی حذف گردید .

انتهای جلسه به پرسش و پاسخ اعضا و هیات مدیره و مدیرعامل اختصاص یافت و نهایتا جلسه در ساعت 22:30 به اتمام رسید .

 

 

 
برچسب هاي خبر:
تاريخ درج خبر: 1394/02/27 منبع خبر: دفتر تعاونی مسکن
Skip Navigation Links
پروژه نیلوفر1 در زمینی به مساحت 3103 متر مربع در پلاک ثبتی 1/523 واقع در منطقه 5 شهرداری به آدرس انتهای اتوبان شهید حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،خیابان فرهنگستان ،خیابان فرهنگ یکم می باشد . تعاونی پس از خرید زمین اقدام به اخذ پروانه ساخت نمود . مشخصات پروژه : 7طبقه مسکونی - 98 واحد در متراژ 80 الی 90 متر مربع - پیلوت - 3 طبقه پارکینگ منفی . شرکت تعاونی با انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد آن اقدام به ساخت پروزه نمود . اعضای محترم با پرداخت هزینه های ساخت و دریافت وام مسکن منابع مورد نیاز مالی پروژه را تامین نمودند. واحدهای مسکونی در بهمن 93 به اعضا تحویل گردیده است. اقدامات و پیگیری های مدیران تعاونی منجر به دریافت پایان کار پروژه گردید. به منظور دریافت سند های تفکیکی واحد ها پس از انجام اقدامات اداری سند مادر به 98 سند مجزی تقسیم گردید . پس از تسویه حساب با اعضای محترم پروژه انتقال سند تک برگی در دفترخانه اسناد رسمی انجام پذیرفت.
مشاهده آرشيو اخبار
مشاهده آرشيو مطالب
مشاهده تمامي لينك ها
حقوق وب سايت متعلق به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران می باشد
صفحه اصلي | درباره تعاونی | تماس با ما