صفحه اصلی معرفی تعاونی ورود اعضاء معرفی مدیران گالری تصاویر مقررات و آیین نامه ها آگهی ها سوالات متداول ارتباط با تعاونی
فروش تجاری پروژه امیرکبیر با نرخ جدید

اعضای محترم شرکت تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

احتراما به استحضار می رسانیم با عنایت به نظریه کارشناس رسمی دادگستری و مصوبه هیات مدیره امکان فروش بخشی از تجاری در پروژه امیرکبیر محقق گردیده است.

قیمت اعلامی کارشناس بابت تراکم تجاری از قرار هر مترمربع 18 میلیون تومان می باشد .

 اعضایی که تمایل دارند یک واحد تجاری کامل داشته باشند می بایست حداقل 25 مترمربع خریداری نمایند .

با توجه به قیمت خرید اولیه تراکم تجاری ، هیات مدیره مصوب نمود همکاران دندانپزشک جهت خرید در این مرحله مبلغ 14 میلیون تومان بابت هر مترمربع تراکم تجاری پرداخت نمایند.

اعضایی که خرید متراژ تجاری را با نرخ قبل انجام داده اند و بخواهند یک واحد تجاری کامل داشته باشند می توانند با تکمیل خرید با نرخ جدید و رساندن حداقل متراژ به 25 متر مربع دارای یک واحد کامل تجاری شوند .

همانگونه که مستحضرید مصوبه مجمع عمومی عادی سالیانه 1391 فروش به صورت آزاد و غیر دندانپزشک را نیز تصویب کرده است.

 لذا متقاضی غیر دندانپزشک می بایست قیمت اعلامی کارشناس رسمی دادگستری(هر مترمربعی  18 میلیون تومان) را پرداخت نماید.

اعضایی که کمتر از 25 متر مربع تجاری خریداری نمایند و همچنین اعضایی که قبلا متراژ آنان کمتر از 25 مترمربع بوده است در صورتی که افزایش متراژ ندهند  به صورت مشارکت در واحدهای تجاری در زمان اولویت بندی با افراد دیگر مشترک خواهند بود .

 قیمت اعلامی کارشناس رسمی قیمت خرید تراکم می باشد و متقاضی می بایست بابت ساخت پروژه مطابق با جدول اعلامی ساخت اقدام نماید.

اعضای متقاضی خرید متراژ تجاری نهایتا در 5 قسط میبایست پرداخت را انجام دهند.

ضمنا از تاریخ 94/02/06 قرارداد با اعضایی که واریزی های خود را انجام داده اند به ترتیب تاریخ واریزی، با تماس تعاونی و حضور عضو در محل دفتر تعاونی منعقد می گردد .همچنین قرارداد با پیمانکار جهت انجام عملیات گودبرداری منعقد و زمین پروژه تحویل پیمانکار خواهد شد.

 

 
برچسب هاي خبر:
تاريخ درج خبر: 1394/02/02 منبع خبر: دفتر تعاونی مسکن
Skip Navigation Links
پروژه نیلوفر1 در زمینی به مساحت 3103 متر مربع در پلاک ثبتی 1/523 واقع در منطقه 5 شهرداری به آدرس انتهای اتوبان شهید حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،خیابان فرهنگستان ،خیابان فرهنگ یکم می باشد . تعاونی پس از خرید زمین اقدام به اخذ پروانه ساخت نمود . مشخصات پروژه : 7طبقه مسکونی - 98 واحد در متراژ 80 الی 90 متر مربع - پیلوت - 3 طبقه پارکینگ منفی . شرکت تعاونی با انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد آن اقدام به ساخت پروزه نمود . اعضای محترم با پرداخت هزینه های ساخت و دریافت وام مسکن منابع مورد نیاز مالی پروژه را تامین نمودند. واحدهای مسکونی در بهمن 93 به اعضا تحویل گردیده است. اقدامات و پیگیری های مدیران تعاونی منجر به دریافت پایان کار پروژه گردید. به منظور دریافت سند های تفکیکی واحد ها پس از انجام اقدامات اداری سند مادر به 98 سند مجزی تقسیم گردید . پس از تسویه حساب با اعضای محترم پروژه انتقال سند تک برگی در دفترخانه اسناد رسمی انجام پذیرفت.
مشاهده آرشيو اخبار
مشاهده آرشيو مطالب
مشاهده تمامي لينك ها
حقوق وب سايت متعلق به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران می باشد
صفحه اصلي | درباره تعاونی | تماس با ما