صفحه اصلی معرفی تعاونی ورود اعضاء معرفی مدیران گالری تصاویر مقررات و آیین نامه ها آگهی ها سوالات متداول ارتباط با تعاونی
شروع به کار پیمانکار نیلوفر2

احتراما به اطلاع میرسانیم پس از توقف چند ماهه در اجرای نازک کاری پروژه نیلوفر2،مناقصه انتخاب پیمانکار برگزار شد و در جلسه ای با حضور نمایندگان پروژه ، هیات مدیره تعاونی ، بازرس محترم تعاونی و مهندس محمدیان پاکات مناقصه بازگشایی گردید و به برنده مناقصه ابلاغ صورت پذیرفت .

سپس قرارداد پیمانکار برنده در چندین جلسه هیات مدیره بررسی گردید و در تاریخ 1393/10/23 زمین و ساختمان پروژه با حضور آقای دکتر عنصری عضو هیات مدیره ،آقای دکتر هاشمی بازرس محترم تعاونی، مهندس محمدیان مدیرعامل ، آقای مهندس بهرامیان مشاور فنی ، نماینده شرکت مشاور و ناظر شهرداری ، اعضای هیات مدیره و تیم اجرایی شرکت گارنو (پیمانکار) تحویل ایشان شد.

انشاا... این پروژه با کیفیت مطلوب در مصالح و اجرا و نظارت دقیق تیم اجرایی تعاونی بموقع تحویل اعضا محترم گردد.

خواهشمند است اعضای محترم که تاکنون بدهی خود را پرداخت ننموده اند ، با توجه به اخطار اول نهایتا تا بهمن ماه نسبت به تسویه حساب اقدام نمایند.

ضمنا اعضا می بایست به صورت ماهیانه مبالغی را جهت اتمام پروژه پرداخت نمایند که شامل هزینه ساخت و اتمام پروژه ، هزینه انشعابات ، دستگاه نظارت پروژه ، ناظرین شهرداری و ... می باشد و تا چند روز آینده اطلاع رسانی میگردد . ریز مصالح مصرفی بزودی در وب سایت قرار خواهد گرفت و اعضای محترم از نوع و کیفیت مصالح مطلع خواهند شد .

شرکت برنده دارای رتبه یک ابنیه و رتبه یک تاسیسات و تجهیزات  از سازمان برنامه و بودجه می باشد و تعاونی نیز با نظارت مستمر سعی در اجرا و اتمام پروژه در زمان قرارداد و نظارت بر کیفیت مصالح مصرفی و اجرای آن دارد .

جهت مشاهد ادامه تصاویر روی لینک کلیک نمایید .

 
برچسب هاي خبر:
تاريخ درج خبر: 1393/10/24 منبع خبر:
Skip Navigation Links
پروژه نیلوفر1 در زمینی به مساحت 3103 متر مربع در پلاک ثبتی 1/523 واقع در منطقه 5 شهرداری به آدرس انتهای اتوبان شهید حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،خیابان فرهنگستان ،خیابان فرهنگ یکم می باشد . تعاونی پس از خرید زمین اقدام به اخذ پروانه ساخت نمود . مشخصات پروژه : 7طبقه مسکونی - 98 واحد در متراژ 80 الی 90 متر مربع - پیلوت - 3 طبقه پارکینگ منفی . شرکت تعاونی با انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد آن اقدام به ساخت پروزه نمود . اعضای محترم با پرداخت هزینه های ساخت و دریافت وام مسکن منابع مورد نیاز مالی پروژه را تامین نمودند. واحدهای مسکونی در بهمن 93 به اعضا تحویل گردیده است. اقدامات و پیگیری های مدیران تعاونی منجر به دریافت پایان کار پروژه گردید. به منظور دریافت سند های تفکیکی واحد ها پس از انجام اقدامات اداری سند مادر به 98 سند مجزی تقسیم گردید . پس از تسویه حساب با اعضای محترم پروژه انتقال سند تک برگی در دفترخانه اسناد رسمی انجام پذیرفت.
مشاهده آرشيو اخبار
مشاهده آرشيو مطالب
مشاهده تمامي لينك ها
حقوق وب سايت متعلق به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران می باشد
صفحه اصلي | درباره تعاونی | تماس با ما