صفحه اصلی معرفی تعاونی ورود اعضاء معرفی مدیران گالری تصاویر مقررات و آیین نامه ها آگهی ها سوالات متداول ارتباط با تعاونی
تحویل اولین واحد تعاونی به عضو

ضمن تبریک به کلیه اعضای محترم تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران به استحضار می رساند

اولین واحد مسکونی تعاونی در روز یکشنبه مورخه 14/10/1393توسط آقای مهندس محمدیان  تحویل اعضا گردید .

***آقای دکتر محمد شهریاری عضو محترم پروژه نیلوفر1 راس ساعت 8:20 صبح امروز مورخه 14/10/1393در محل پروژه حاضر گردیدند و از درب ورودی مجتمع مورد استقبال آقای مهندس محمدیان، مشاوران، پیمانکاران و دستگاه نظارت تعاونی قرار گرفتند

 

سپس واحدشماره 204 متعلق به ایشان مورد بازدید قرار گرفت و کلیه آیتم های واحد مسکونی اعم از سفید کاری دیوارها، کاشی و سرامیک، کلید و پریز، شیرآلات ، پنجره های UPVC  ، دریچه های کولر، درب ورودی و اتاق ها به همراه یراق آلات، دتکتور های آتش نشانی و درب باز کن تصویری به صورت تک تک بررسی و مورد تایید آقای دکتر محمد شهریاری قرار گرفت .

 

 

سپس صورتجلسه تحویل واحد به امضای ایشان رسید و کلید به ایشان تحویل گردید .

 

  

 

در ادامه نیز از پارکینگ و انباری مجتمع بازدید صورت گرفت و ایشان از پوشش سقف پارکینگ طبقه همکف ابراز رضایت نمودند و همچنین محل درز جدایش بلوک ها که با کامپوزیت و به صورت طرح دار پوشیده گردیده بود بازدید و مورد تایید ایشان قرار گرفت و  فرم انتخاب پارکینگ و انباری تحویل گردید.

آقای مهندس محمدیان از تاخیر در اتمام پروژه و تحویل واحد ها پوزش طلبیدند و آقای دکتر شهریاری از کیفیت مصالح و هزینه های انجام شده و طولانی شدن زمان  اتمام پروژه ابراز نارضایتی نمودند و از زحمات و پیگیری های مستمر و تلاش های اخیر تعاونی  قدردانی نمودند. 

آقای مهندس محمدیان نیز ضمن اعلام مشکلات در هر پروژه ساختمانی و مخصوصا تعاونی ها از زحمات هیات مدیره قبل و حمایت و اعتماد هیات مدیره فعلی تعاونی مخصوصاً آقای دکتر امانی رییس هیات مدیره، آقای دکتر یزدانی پور نایب رییس هیات مدیره، خانم دکتر عمویی عضو هیات مدیره، آقای دکتر مسعود عنصری منشی هیات مدیره و آقای دکتر هاشمی بازرس محترم تعاونی  کمال تشکر و قدردانی را نمودند و اعلام داشتند پس از تحویل واحدها و رفع نقص کلیه ایرادات احتمالی که توسط اعضا اعلام می گردد، مراسمی  باشکوه با حضور اعضاء محترم هیات مدیره، بازرس  محترم تعاونی و نمایندگان پروژه و علی الاخصوص اعضا محترم برگزار تا هیات مدیره ساختمان نیز انتخاب گردند.

 

 

ایشان در ادامه گزارشی از زمان حضور خود عنوان نمودند و در خصوص پیگیری های اخذ و  تامین انشعابات آب، برق(احداث پست)، گاز، حذف کانال فشار مثبت سیستم اعلام اطفاء حریق در راه پله کل طبقات که می بایست تخریب و بازسازی و هزینه زیادی را به اعضا تحمیل می شد و جایگزین فن فشار مثبت با تایید اداره آتش نشانی، اجرای پوشش سقف پارکینگ همکف ، اجرای کامپوزیت روی لوله های پکیج و درز جدایش بلوک ها، خرید و نصب آیفون تصویری ،درب های ضد حریق  ،تسهیل در شرایط دریافت وام بانک مسکن، هماهنگی کامل با نمایندگان پروژه، بازدید مستمر از پروژه و برگزاری جلسات با نمایندگان در محل پروژه و انتقال دیدگاه ایشان به هیات مدیره تعاونی و بازرس محترم  و پاسخگویی مستقیم با تک تک اعضا و مذاکرات حضوری با اعضاء بدهکار پروژه و تشکیل دفتر فنی تعاونی پس از 10 ماه، راه اندازی وب سایت پویا و سیستم اطلاع رسانی دو سویه و سایر موارد  تلاش شبانه روزی داشته اند که امیدوارند عملکردشان مورد تایید اعضای محترم پروژه ها قرار گیرد و همچنین اعلام داشتند تعاونی بغیر از پیگیری های مربوط به اتمام پروژه نیلوفر یک، پروژه های دیگری شامل پروژه نیلوفر 2 که با تهیه اسناد مناقصه و دعوت از پیمانکاران رتبه دار و انتخاب آن در حال انعقاد قرارداد می باشد و با نظارت دقیق از هزینه های اضافی این پروژه جلوگیری و نظارت کامل در تهیه مصالح مصرفی و اجرای آن توسط پیمانکار خواهد داشت و همچنین پیگیر برآورده شدن تعهدات فروشنده پروژه فیروزکوه می باشیم  و اعلام داشتند جلساتی نیز با فروشنده پروژه امیرکبیر در حال انجام است تا این پروژه نیز به سرعت وارد مرحله اجرا گردد.

***جناب آقای دکتر مرتضی نیکو بذل راس ساعت 10:30 صبح به عنوان دومین عضو محترم تحویل گیرنده واحد در محل پروژه حاضر و از درب اصلی مجتمع مورد استقبال مهندس محمدیان قرار گرفتند. از واحد شماره 201 متعلق به آقای دکتر نیکوبذل بهمراه مشاور فنی تعاونی، نماینده پیمانکار و نماینده دستگاه نظارت،  بازدید انجام داده اند و کلیه آیتم های واحد مسکونی ایشان نیز اعم از سفید کاری دیوارها ، کاشی و سرامیک ، کلید و پریز ،شیرالات ، پنجره های UPVC  ، دریچه های کولر، درب ورودی و اتاق ها به همراه یراق آلات ، دتکتور های آتش نشانی و درب باز کن تصویری به صورت تک تک بررسی گردید.

 

 

 ضمناً ایشان برخی ایرادات مورد نظر خود را به نماینده پیمانکار و دستگاه نظارت اعلام نمودند و مقرر گردید بلافاصله برطرف گردد .

 سپس صورتجلسه تحویل واحد و رفع نقص به امضای ایشان رسید و کلید آپارتمان تحویل گردید .

 

 

 

در ادامه آقای دکتر مرتضی نیکو بذل از پارکینگ، انباری، لابی و... بازدید به عمل آوردند و از انجام پوشش سقف پارکینگ و کامپوزیت و درز جدایش بلوک ها و لوله های دودکش ابراز رضایت نمودند. در ادامه ایشان به کیفیت نامطلوب مصالح استفاده شده، و تصمیمات مدیریتی و طراحی نامناسب واحدها و هزینه های زیاد و طولانی شدن زمان تحویل واحدها و عدم نظارت واحد فنی و دستگاه نظارت پروژه و ضعف اجرایی پیمانکار اعتراض نمودند ولیکن از تغییرات مدیریتی و تلاش و پیگیری های اخیرابراز رضایت نسبی داشتند.

 

 

 

 

آقای مهندس محمدیان ضمن عذرخواهی از طولانی شدن اتمام پروژه و تعهدات تعاونی  اعلام داشتند تمام توان خود را در جهت انجام امور باقی مانده پروژه خواهند داشت .

عضو محترم سوم پروژه نیلوفر 1 جناب آقای دکتر رحیم آیتی ساعت 12:30 به محل پروژه آمدند و ایشان نیز مانند سایر اعضا پس از استقبال و بازدید از واحد خود اقدام به امضاء صورت جلسه تحویل و دریافت کلید واحد خود نمودند و موارد اعلام شده به سایر اعضا تحویل گیرنده واحد ها به ایشان نیز منتقل گردید و نظرات، انتقادات و پیشنهادات ایشان نیز به مهندس محمدیان انتقال داده شد .

عضو محترم چهارم پروژه نیلوفر1 سرکار خانم سارا عطایی ساعت 10 صبح روز دوشنبه 93/10/15 در محل پروژه حاضر شدند و همانند بقه اعضاء مورد استقبال قرار گرفتند . ایشان نیز واحد مسکونی خود را بازدید نمودند و پس از امضای صورتجلسه تحویل ، کلید واحد تقدیم ایشان گردید.

 

در ادامه تحویل واحدها به اعضای محترم پروژه ، صبح روز پنجشنبه 93/10/18 سه نفر از اعضا در محل پروژه حاضر شدند و مانند سایر اعضا پس از استقبال و بازدید از واحد خود اقدام به امضاء صورت جلسه تحویل و دریافت کلید واحد خود نمودند و موارد اعلام شده به سایر اعضا تحویل گیرنده واحد ها به ایشان نیز منتقل گردید و نظرات، انتقادات و پیشنهادات ایشان نیز به مهندس محمدیان انتقال داده شد .

 

در ادامه تحویل واحدها به اعضای محترم ،ساعت 10صبح روز سه شنبه 93/10/23  ، سه نفر از اعضا در محل پروژه حاضر شدند . بازرس محترم تعاونی آقای دکتر هاشمی و عضو هیات مدیره آفای دکتر عنصری نیز در محل پروژه حضور داشتند .

سپس اعضا از واحدهای خود در حضور آقای دکتر هاشمی و آقای دکتر عنصری و نماینده پیمانکار و نماینده دستگاه نظارت و آقای مهندس محمدیان بازدید به عمل آوردند و نقطه نظرات خود را به دکتر هاشمی و دکتر عنصری انتقال دادند . در ادامه از پارکینگ و انباری ها بازدید به عمل آمد و بعد امضای صورتجلسه تحویل ، کلید واحد به اعضا تحویل داده شد .

 

تحول واحدها در روزچهارشنبه 93/10/24 نیز ادامه یافت و اعضای محترم آقایان یوسف مقدر و محمدرضا والاتبار و عیسی اصغرزاده در محل پروژه حاضر شدند . آقای مهندس محمدیان و نماینده پیمانکار و نماینده دستگاه نظارت تمامی اعضا را در بازدید از واحدهایشان همراهی کردند و اعضا عیوب و نواقص مورد نظر خود را به پیمانکار اعلام نموده و نماینده پیمانکار برای رفع نواقص زمانی را تعیین نمود  .سپس بعد از بازدید از پارکینگ و انباری ها ، صورتجلسه تحویل واحد توسط اعضا و مهندس محمدیان و نماینده پیمانکار و دستگاه نظارت امضا گردید و کلید واحدها به اعضا تحویل داده شد .

 

تحویل واحدها در روزپنجشنبه 93/10/25 از ساعت 9 صبح الی 18 عصر ادامه یافت و تعدادی از اعضا از جمله خانم دکتر الهام فرزام و  خانم دکتر فاطمه دبیرمقدم و آقایان دکتر علیرضا اسدی ، دکتر سید جعفر امی زاده ، دکتر سید جعفر امی زاده ، دکتر رحیم کاظمی و دکتر حمیدرضا جانفزا در محل پروژه حاضر شدند .نایب رییس هیات مدیره آقای دکتر یزدانی پور نیز در محل پروژه حاضر شدند و مورد استقبال آقای مهندس محمدیان قرار گرفتند و اعضای محترم را در بازدید از واحدهای خود همراهی نمودند. 

 

نماینده پیمانکار و نماینده دستگاه نظارت نیز در بازدید از واحد ها حضور داشتند .اعضا نواقص و معایبی را که در واحدهای خود رویت کرده بودند به آقای دکتر یزدانی نشان داده و نماینده پیمانکار نیز متعهد به رفع عیوب در زمان مشخص گردید .

 

اعضا پس از بازدید از واحد ها به طبقات پارکینگ مراجعه و پارکینگ و انباری های مورد نظر خود را با توجه به اولویتشان انتخاب نمودند . سپس صورتجلسه تحویل واحدها توسط اعضا امضا شد و کلید واحد تقدیم اعضا گردید .

اعضا از پیگیری های مستمر در چندین ماه گذشته تا رسیدن به تحویل واحدشان از هیات مدیره و آقای مهندس محمدیان قدردانی نمودند .

 

در ادامه پیمانکار شرکت گاز استان تهران جهت نصب کنتورهای گاز به محل پروژه مراجعه و اقدام به نصب کنتورها نمودند .

آقای دکتر یزدانی پور و مهندس محمدیان از مراحل نصب کنتور بازدید به عمل آوردند .

 

در ادامه تحویل واحدها به اعضای محترم پروژه ، صبح روز جمعه 93/10/26 جهت سهولت در مراجعه اعضا برای تحویل واحد ، تیم اجرایی تعاونی و نماینده پیمانکار و مشاور و آقای مهندس محمدیان و همچنین آقای دکتر عنصری عضو هیات مدیره در محل پروژه حاضر شدند و واحدهای آقایان دکتر سید مسیح ا... میرلوحی ، دکتر ابراهیم مسیبی ، دکتر عطاءا... موحدمحمدی ، دکتر  محمدرضا آذری دهکردی و دکتر محمدابراهیم رحمانی شیروان مورد بررسی و بازدید قرار گرفت . اعضا نواقص مورد نظر خود را به پیمانکار کتبا اعلام نمودند و پیمانکار متعهد به رفع عیوب در زمان مشخص گردید . پس از بازدید از پارکینگ و انباری ها ، صورتجلسه تحویل واحد امضا  و کلید واحدها به اعضا تقدیم گردید.

 

تحویل واحد به اعضای محترم پروژه نیلوفر 1 در تاریخ 93/11/01  ادامه یافت و آقایان دکتر نوشادی و دکتر دادفر و دکتر قطان در محل پروژه حاضر شدند و همانند دیگر اعضا مورد استقبال آقای مهندس محمدیان قرار گرفتند . بازدید از واحدها توسط اعضا با همراهی مهندس محمدیان و نماینده پیمانکار و دستگار نظارت صورت پذیرفت . پس از بازدید از واحدها اعضا از پارکینگ و انباری ها بازدید به عمل آوردند . سپس از زحمات مهندس محمدیان و فعالیت های چند ماه اخیر تعاونی و همچنین فعالیت وب سایت تعاونی تشکر و قدردانی نمودند و صورتجلسه تحویل واحد توسط اعضا امضا و کلید واحد تقدیمشان گردید .

 

تعدا دیگری از اعضای محترم پروژه نیلوفر 1 صبح روز پنجشنبه 93/11/02 تا عصر همان روز جهت تحویل واحد به محل پروژه مراجعه نمودند و مورداستقبال مهندس محمدیان قرارگرفتند . آقایان دکتر جاندوست ، دکتر سلامی ، دکتر سلامت ، دکتر قربانی ، دکتر فرسام ، دکتر بنی جمالی ، دکتر لحیم چی ، دکتر طبرستانی ، دکتر بهمن نژاد و خانم دکتر روبی جین ولو حضور داشتند .نماینده پیمانکار و دستگاه نظارت و مشاور فنی دفتر تعاونی آقای مهندس بهرامیان نیز در محل پروژه حضور داشتند . اعضا با همراهی مهندس محمدیان و نماینده پیمانکار از واحدهای خود بازدید به عمل آوردند و پس از امضای صورتجلسه تحویل ، کلید واحدهای خود را تحویل گرفتند .

 

 

آقای دکتر کرامتی مدیر عامل سابق تعاونی نیز در محل پروژه حاضر گردیدند و مورد استقبال گرم آقای مهندس محمدیان قرار گرفتند . ایشان از تمام نقاط پروژه از جمله پوشش سقف پارکینگ طبقه همکف ، پوشش کامپوزیت روی لوله های پکیج و طراحی آن ، پوشیدن درز جدایش دو بلوک ، محل نصب کنتورهای گاز و آب رسانی ، لابی ، سالن اجتماعات و محوطه سازی بازدید به عمل آوردند. سپس  واحد خود را رویت نموده و از زحمات مهندس محمدیان در اتمام پروژه قدردانی نمودند . ایشان نیز اعلام داشتند زحمات اصلی پروژه به دوش شما بوده . پروژه های ساختمانی و مخصوصا تعاونی با مشکلات و موارد متعددی روبرو بوده است و امید است با برنامه ریزی بهتر توسط هیات مدیره و تیم اجرایی جدید ، باقی مانده موارد پروژه و سایر پروژه ها با سرعت بیشتری به اتمام رسد .

سپس بعد از گرفتن چند عکس یادگاری از نقاط مختلف پروژه به همراه آقای دکتر کرامتی ، صورتجلسه تحویل واحد توسط ایشان امضا  و کلید واحد تقدیم ایشان گردید .

 

به استحضار اعضای محترم می رساند طبق برنامه ریزی انجام شده بمنظور جلوگیری از اخلال در امور کاری شما عزیزان از طریق تماس تلفنی از سوی دفتر تعاونی و ارتباط مستقیم با آقای مهندس محمدیان زمان مراجعه شما به محل پروژه تعیین می گردد خواهشمند است در ساعت تعیین شده حضور بهم رسانید.      با تشکر

 
برچسب هاي خبر:
تاريخ درج خبر: 1393/10/14 منبع خبر: دفتر تعاونی مسکن
Skip Navigation Links
پروژه نیلوفر1 در زمینی به مساحت 3103 متر مربع در پلاک ثبتی 1/523 واقع در منطقه 5 شهرداری به آدرس انتهای اتوبان شهید حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،خیابان فرهنگستان ،خیابان فرهنگ یکم می باشد . تعاونی پس از خرید زمین اقدام به اخذ پروانه ساخت نمود . مشخصات پروژه : 7طبقه مسکونی - 98 واحد در متراژ 80 الی 90 متر مربع - پیلوت - 3 طبقه پارکینگ منفی . شرکت تعاونی با انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد آن اقدام به ساخت پروزه نمود . اعضای محترم با پرداخت هزینه های ساخت و دریافت وام مسکن منابع مورد نیاز مالی پروژه را تامین نمودند. واحدهای مسکونی در بهمن 93 به اعضا تحویل گردیده است. اقدامات و پیگیری های مدیران تعاونی منجر به دریافت پایان کار پروژه گردید. به منظور دریافت سند های تفکیکی واحد ها پس از انجام اقدامات اداری سند مادر به 98 سند مجزی تقسیم گردید . پس از تسویه حساب با اعضای محترم پروژه انتقال سند تک برگی در دفترخانه اسناد رسمی انجام پذیرفت.
مشاهده آرشيو اخبار
مشاهده آرشيو مطالب
مشاهده تمامي لينك ها
حقوق وب سايت متعلق به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران می باشد
صفحه اصلي | درباره تعاونی | تماس با ما