صفحه اصلی معرفی تعاونی ورود اعضاء معرفی مدیران گالری تصاویر مقررات و آیین نامه ها آگهی ها سوالات متداول ارتباط با تعاونی
گزارش اولین نشست نمایندگان اعضای پروژه امیرکبیر با هیات مدیره و مدیرعامل در محل دفتر تعاونی
در تاریخ 1393/08/29 ساعت 15 اولین جلسه نمایندگان محترم پروژه امیر کبیر در محل دفتر تعاونی با حضور هیات مدیره ، بازرس ، مدیر عامل ، مشاور پروژه و مشاور فنی تعاونی برگزار گردید .
نمایندگان محترم پروژه آقایان دکتر پاک  ، دکتر حبیبی ،دکتر نجفی انارکی ، دکتر ناظر، دکتر نادری و مهندس صفاری 
درجلسه حاضر بودند.
در ابتدا رئیس محترم هیات مدیره جناب آقای دکتر امانی توضیحاتی در خصوص تغییر درسمت هیات مدیره و انتخاب مهندس محمدیان در سمت مدیرعامل ارائه دادند . سپس آقای دکتر امانی از آقای مهندس محمدیان درخواست توضیحات کامل در خصوص پروژه امیرکبیر و توافقات صورت پذیرفته با فروشنده را داشتند.
آقای مهندس محمدیان توضیحاتی در خصوص زمین که چندین سال پیش متعلق به تعاونی مسکن توسعه صادرات بوده و سپس درصدی از زمین به شهرداری واگذار شده و شهرداری به عنوان زمین معوض به آقای عباس مجیدی که زمین هایی را در طرح دریاچه چیتگر به شهرداری،اگذار نموده بودند و ایشان بخشی از زمین را به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان واگذار کردند.در مبایعه نامه فی مابین نحوه محاسبه ثمن معامله به صورت تراکم مفید مسکونی و مفید تجاری بوده و 15000متر مربع تراکم مفید مسکونی به میزان هر متر مربع 750هزار تومان و 6000 مترمربع تراکم تجاری به میزان هر متر مربع 7/000/000 تومان بوده توافق شده و در بندی از مبایعه نامه اعلام شده در صورت افزایش تراکم بیشتر از  15000 متر مربع دهد مابقی آن پس از تایید و اثبات تراکم با نرخ  توافقی قابلیت واگذاری را دارد.
از آنجایی که در نقشه های تأیید شده  میزان  تراکم درحدود 29700  متر مربع می باشد وشامل دو بلوک مسکونی گردیده و در یکی از بلوک ها مقدار 15000مترمربع مسکونی محقق شده و همچنین در جلسه  هتل المپیک اعضاء محترم پروژه اعلام داشتند ترجیحا فروشنده به طور کامل حذف گردد و کل زمین و برج ها متعلق به دندانپزشکان گردد ، در این راستا چندین جلسه با فروشنده برگزار گردید ، در همین حین مجوز گود برداری از سوی شهرداری منطقه 22 صادر و توسط فروشنده به شهرداری تحویل گردید و هیئت مدیره نیز اعلام داشتند ابتدا تکلیف فروشنده در مازاد تراکم مشخص گردد ، سپس عملیات اجرایی اعلام و آغازمی شود.
فروشنده در چندین جلسه در دفتر تعاونی اعلام نمود واحدهای مازاد خود را نمی فروشد و قصد مشارکت دارد ولیکن با مخالفت هیات مدیره و بازرس مواجه گردید . دلیل هیئت مدیره نیز اینگونه بود که برج ها بر روی بخش تجاری و پارکینگ ها احداث می گرد و تا اتمام ساخت سقف پارکینگ ها امکان مشارکت فروشنده و ساخت به صورت مجزا 
نمی باشد و اینکه فروشنده در صورت مشارکت هزینه های ساخت را به موقع انجام ندهد در آینده با مشکل مواجه می گردیم و مقرر شد با این فرض فروشنده در خصوص واگذاری مابقی تراکم اعلام نظر نمایند.  
در جلسه دیگری فروشنده مبلغ فروش متراژ تراکم مسکونی را 25/000/000 ریال به ازاء هر متر مربع مفید اعلام کردند و اعلام داشتند در صورت استقبال اعضاء واگذاری انجام شود و در صورت عدم استقبال خودم در پروژه مشارکت می نمایم.
در بحث ها و تبادل نظر ها که ساعت ها به طول انجامید نهایتا آخرین توافق انجام شده مبلغی معادل 18/000/000 ریال برای هر متر مربع تراکم مفید معین گردید و توافق منوط به جلسه با نمایندگان است.
در همین راستا  جلسه ای بانمایندگان برگزار شد تا نظرات ایشان راهم جویا شویم سپس نمایندگان محترم سوالات و نظرات خود را اعلام نمودند.
ابتدا دکترپاک یکی از نمایندگان محترم نظرات خود را بیان نمودند و سوالاتی در خصوص نحوه مالکیت و انتقال سند پرسیدند و دکتر یزدانی نایب رئیس هیئت مدیره دارند و بعد از آن دکتر حبیبی دیگر نماینده اجرای گود برداری توسط تعاونی را خواستار شدند و اعلام داشتند با اعضا قراردادساخت منعقد گردد و در صورت عدم اسقبال اعضاء در تراکم مازاد مسکونی از نظام پزشکی،شرکت های تجهیزات دندانپزشکی ودیگر تعاونی ها نهایتا فروشنده عضوگیری انجام شود 
دکتر یزدانی پور نایب رئیس هیات مدیره مجددا پاسخ دادند و تأکید کردند ابتدا باید موافقت نامه با فروشنده صورت پذیرد تا در اجرا دچار مشکل نگردیم و همچنین اعلام نمودند اعضاء تا کنون بابت ساخت مبلغی واریز نکرده اند.سپس مهندس صفاری دیگر نماینده اعضاء درخواست مشاهده مبایعه نامه را داشتند که مهندس محمدیان مبایعه نامه را دراختیار ایشان قرار دادند و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند و اعضاء حاضر نیز نقطه نظرات خود را به هیئت مدیره اعلام داشتند.بازرس تعاونی آقای دکتر هاشمی از تشکیل چنین جلساتی ابراز خرسندی نمودند و روند مذاکرات درجلسه با فروشنده را  مثبت ارزیابی نمودند و اعلام داشتند تمام همکاران تلاش نمایند تا مازاد تراکم خریداری و اجرا شروع گردد.
در انتها پس از بحث و بررسی مقرر شد توافقنامه با فروشنده انجام پذیرد و اطلاع رسانی کامل به اعضای دندان پزشک گردد و پس از زمان اعلام شده در صورت تکمیل نشدن از پزشکان دیگر پذیره نویسی شود و یا شرکت های تامین کننده تجهیزات دندان پزشکی هم عضو پروژه شوند و در غیر این صورت فروشنده هم میتواندعضو معرفی نماید.
سپس مشاور طرح شرکت پادیاب تصویر گزارشی از وضعیت طراحی و نقشه های معماری نهایی تایید شده، تعداد واحد ها ، متراژ واحد ها ، وضعیت دو بلوک مسکونی ، تعداد پارکینگ ها و وضعیت طراحی تجاری و امکانات آن پیش بینی های تاسیسات مکانیکی و الکتریکی ، برنامه زمان بندی پروژه ، ساختار شکست و پیش بینی زمان انجام پروژه به شرط تامین منابع مالی را اعلام داشتند و سپس نقشه ها را به رویت نمایندگان رساندند . در ادامه مشاور فنی تعاونی در خصوص نحوه گود برداری و میزان خاک برداری و وضعیت ساختمان همسایگان ضلع غربی گزارشی کامل ارائه دادند و مورد استقبال نمایندگان پروژه قرار گرفت .
متراژ واحد ها ، تعداد طبقات و وضعیت هر 2 بلوک به شرح جدول ذیل میباشد . لازم به ذکر است بلوک 134 واحدی متعلق به تعاونی مسکن است و بلوک 115 واحدی متعلق به فروشنده میباشد .
 
 
در ادامه مهندس محمدیان اعلام داشتند برنامه ریزی در خصوص نحوه اجرا با مشاوران طرح و مشاور فنی در چندین جلسه بررسی گردیده و با توجه به سیاست هیات مدیره و مطالعات صورت پذیرفته اجرای کار شروع خواهد شد.
در خصوص موارد فوق صورتجلسه ای تنظیم گردید و مقرر شد توافقنامه ای با فروشنده صورت پذیرد.جلسه تا ساعت 20 به طول انجامید .
 
 
جهت مشاهده تصاویر بیشتر از گالری مرتبط دیدن فرمایید
 
برچسب هاي خبر:
تاريخ درج خبر: 1393/09/01 منبع خبر: دفتر تعاونی مسکن
Skip Navigation Links
پروژه نیلوفر1 در زمینی به مساحت 3103 متر مربع در پلاک ثبتی 1/523 واقع در منطقه 5 شهرداری به آدرس انتهای اتوبان شهید حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،خیابان فرهنگستان ،خیابان فرهنگ یکم می باشد . تعاونی پس از خرید زمین اقدام به اخذ پروانه ساخت نمود . مشخصات پروژه : 7طبقه مسکونی - 98 واحد در متراژ 80 الی 90 متر مربع - پیلوت - 3 طبقه پارکینگ منفی . شرکت تعاونی با انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد آن اقدام به ساخت پروزه نمود . اعضای محترم با پرداخت هزینه های ساخت و دریافت وام مسکن منابع مورد نیاز مالی پروژه را تامین نمودند. واحدهای مسکونی در بهمن 93 به اعضا تحویل گردیده است. اقدامات و پیگیری های مدیران تعاونی منجر به دریافت پایان کار پروژه گردید. به منظور دریافت سند های تفکیکی واحد ها پس از انجام اقدامات اداری سند مادر به 98 سند مجزی تقسیم گردید . پس از تسویه حساب با اعضای محترم پروژه انتقال سند تک برگی در دفترخانه اسناد رسمی انجام پذیرفت.
مشاهده آرشيو اخبار
مشاهده آرشيو مطالب
مشاهده تمامي لينك ها
حقوق وب سايت متعلق به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران می باشد
صفحه اصلي | درباره تعاونی | تماس با ما