صفحه اصلی معرفی تعاونی ورود اعضاء معرفی مدیران گالری تصاویر مقررات و آیین نامه ها آگهی ها سوالات متداول ارتباط با تعاونی
گزارش جلسه نمایندگان نیلوفر2 با آقای مهندس محمدیان در خصوص بررسی وضعیت متراژ زمین

 در جلسه دوم نمایندگان محترم پروژه نیلوفر 2 آقایان دکتر نجفی و دکتر انصاری با مهندس محمدیان در دفتر تعاونی ضمن بررسی اسناد مناقصه فاز 2 نازک کاری و شرکت مالی دعوت شده در خصوص مساحت زمین بحث و بررسی انجام شد و باتوجه به درخواست نمایندگان محترم پروژه نیلوفر 2 در خصوص ابهام در متراژ  زمین پس از بررسی اسناد و مدارک  مشخص گردید مساحت زمین به مساحت  33/3000 متر مربع بوده و سند تک برگی آن درتاریخ 1391/06/21 به پلاک ثبتی 1 اصلی و 3774 فرعی مفروز و مجزا از باقیمانده 130 و قطعه شماره 4 به نام شرکت تعاونی مسکن انجمن دنداپزشکان عمومی ایران صادر گردیده و انتقال قطعی از فروشنده در 1391/01/17 انجام پذیرفته است.

در پروانه صادره از سوی شهرداری نیز مساحت زمین 3000 متر مربع اعلام شده است ولیکن با توجه به اینکه در طرح تفضیلی ملک که به صورت  R12  و M124  تعریف شده 949 متر مربع جزء حریم فضای سبز گذر می باشد که انجام فضای سبز آن به عهده شهرداری منطقه 22 است که این توافق  تاریخ 1389/12/08 با مالکین قبلی انجام شده است.
در مورخه 93/08/21 آقای مهندس محمدیان در محل پروژه حاضر شدند و متراژ زمین را با پرسنل فنی کنترل نمودند.از آنجایی که در طرح برج باغ درصد سطح اشغال زمین 30 درصد می باشد  برای احداث بنا درحدود 900 متر مربع زمین استفاده می گردد و مابقی اطراف به صورت فضای سبز می باشد و در طرح مصوب شهرداری منطقه 22 اطراف پروژه ها دیوارکشی انجام نخواهد شد.

 
برچسب هاي خبر:
تاريخ درج خبر: 1393/08/26 منبع خبر: دفتر تعاونی مسکن
Skip Navigation Links
پروژه نیلوفر1 در زمینی به مساحت 3103 متر مربع در پلاک ثبتی 1/523 واقع در منطقه 5 شهرداری به آدرس انتهای اتوبان شهید حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،خیابان فرهنگستان ،خیابان فرهنگ یکم می باشد . تعاونی پس از خرید زمین اقدام به اخذ پروانه ساخت نمود . مشخصات پروژه : 7طبقه مسکونی - 98 واحد در متراژ 80 الی 90 متر مربع - پیلوت - 3 طبقه پارکینگ منفی . شرکت تعاونی با انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد آن اقدام به ساخت پروزه نمود . اعضای محترم با پرداخت هزینه های ساخت و دریافت وام مسکن منابع مورد نیاز مالی پروژه را تامین نمودند. واحدهای مسکونی در بهمن 93 به اعضا تحویل گردیده است. اقدامات و پیگیری های مدیران تعاونی منجر به دریافت پایان کار پروژه گردید. به منظور دریافت سند های تفکیکی واحد ها پس از انجام اقدامات اداری سند مادر به 98 سند مجزی تقسیم گردید . پس از تسویه حساب با اعضای محترم پروژه انتقال سند تک برگی در دفترخانه اسناد رسمی انجام پذیرفت.
مشاهده آرشيو اخبار
مشاهده آرشيو مطالب
مشاهده تمامي لينك ها
حقوق وب سايت متعلق به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران می باشد
صفحه اصلي | درباره تعاونی | تماس با ما