صفحه اصلی معرفی تعاونی ورود اعضاء معرفی مدیران گالری تصاویر مقررات و آیین نامه ها آگهی ها سوالات متداول ارتباط با تعاونی
اولین نشست نمایندگان منتخب پروژه نیلوفر1 با مهندس محمدیان

اولین نشست با نمایندگان محترم پروژه نیلوفر 1 در تاریخ 93/07/28 ساعت  8:30 صبح در محل دفتر تعاونی با حضور آقای مهندس محمدیان و آقایان دکتر اصغر زاه ،دکتر قره بیگلو برگزار گردید.

 

در این جلسه پس از بررسی سوابق اجرایی پروژه وگزارش وضعیت پیشرفت پروژه نوع قرارداد پیمانکار و تعهدات پیمانکار مورد بررسی و سپس هزینه های انجام شده در اختیار  نمایندگان محترم قرارگرفت و در خصوص مواردی همچون درب های ضد سرقت،کولر،پکیج،پوشش سقف پارکینگ و.... بحث و تبادل نظر گردید و به پیشنهاد آقای مهندس محمدیان نمایندگان از محل پروژه بازدید به عمل آوردند و از تمامی قسمت های پروژه اعم از پارکینگ 1-،2- ،3- و محل استقرار بوستر پمپ و مخازن آب بازدید به عمل آوردند و از عدم رنگ آمیزی درب های انباری ناراضی بودند.

سپس لابی و نگهبانی مورد بازدید دقیق قرار گرفت و جهت دیدن واحدها از راه پله های 7 طبقه و آسانسور به دلیل نداشتن تأیید اداره استاندارد قابل استفاده نبود.

در خصوص درب واحدها وتعویض آن بحث و تبادل نظر گردید و ارتفاع سنگ های قرنیز مورد اعتراض نمایندگان قرار گرفت و رنگ کاشی ها نیز باعث نارضایتی ایشان بود و همچنین  با توجه به عدم نصب المک دوش حمام توسط پیمانکار مقرر شد موضوع آیتم شیرآلات و دلیل وصل نکردن آن بررسی مجدد شود.

سپس از پشت بام و محل نصب موتور گیربکس آسانسور بازدید صورت پذیرفت و در خصوص پوشش درز انقطاع بین دو بلوک پس از تماس مجدد با مشاور شهرداری مقرر گردید با پوشش کامپوزیت هم پوشانی انجام پذیرد.

در ادامه از محل لوله های سیستم اعلام و اطفأ حریق بازدید به عمل آمد و تذکراتی به دستگاه نظارت و پیمانکار داده شد.

نهایتا نمایندگان در خواست اطلاع رسانی به اعضأ جهت گردهمایی در مورخ 93/08/09 روز جمعه ساعت  9 صبح در محل دفتر تعاونی را دادند که مهندس محمدیان  تأیید آن را منوط به  تصویب هیأت مدیره و بازرس تعاونی موکول نمودند و مقرر شد در صورت تایید اطلاع رسانی انجام پذیرد و در ساعت 1:30 عصر بازدید خاتمه یافت و نمایندگان از همکاری تعاونی ابراز رضایت داشتند.

جهت مشاهده تصاویر بیشتر از گالری تصویر مرتبط بازدید فرمائید.

 
برچسب هاي خبر:
تاريخ درج خبر: 1393/07/30 منبع خبر: دفتر تعاونی
Skip Navigation Links
پروژه نیلوفر1 در زمینی به مساحت 3103 متر مربع در پلاک ثبتی 1/523 واقع در منطقه 5 شهرداری به آدرس انتهای اتوبان شهید حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،خیابان فرهنگستان ،خیابان فرهنگ یکم می باشد . تعاونی پس از خرید زمین اقدام به اخذ پروانه ساخت نمود . مشخصات پروژه : 7طبقه مسکونی - 98 واحد در متراژ 80 الی 90 متر مربع - پیلوت - 3 طبقه پارکینگ منفی . شرکت تعاونی با انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد آن اقدام به ساخت پروزه نمود . اعضای محترم با پرداخت هزینه های ساخت و دریافت وام مسکن منابع مورد نیاز مالی پروژه را تامین نمودند. واحدهای مسکونی در بهمن 93 به اعضا تحویل گردیده است. اقدامات و پیگیری های مدیران تعاونی منجر به دریافت پایان کار پروژه گردید. به منظور دریافت سند های تفکیکی واحد ها پس از انجام اقدامات اداری سند مادر به 98 سند مجزی تقسیم گردید . پس از تسویه حساب با اعضای محترم پروژه انتقال سند تک برگی در دفترخانه اسناد رسمی انجام پذیرفت.
مشاهده آرشيو اخبار
مشاهده آرشيو مطالب
مشاهده تمامي لينك ها
حقوق وب سايت متعلق به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران می باشد
صفحه اصلي | درباره تعاونی | تماس با ما