صفحه اصلی معرفی تعاونی ورود اعضاء معرفی مدیران گالری تصاویر مقررات و آیین نامه ها آگهی ها سوالات متداول ارتباط با تعاونی
جلسه با اعضأ محترم پروژه نیلوفر2 مورخه 93/07/18

محل برگزاری جلسه: مجموعه هتل المپیک تهران- هتل آکادمی

جلسه با اعضا محترم در ساعت 9:30 صبح با حضور اعضا هیأت مدیره آقایان دکتر سید کاظم نبوی نژاد، حسین یزدانی پور، پرویز امانی، مسعود عنصری و خانم دکتر شهره عمویی-بازرس محترم آقای دکتر غلامعلی هاشمی قوچانی - مشاورجدید حقوقی جناب آقای یوسف شریفی - مشاور هیأت مدیره آقای مهندس محمدیان برگزار گردید.

در ابتدا بازرس تعاونی جناب دکتر هاشمی  گزارش کلی از مواردی که حسابرس در مجمع قبلی به عنوان ایراد اعلام نمودند مطرح نمودند و در خصوص پرداخت حق عضویت اعضأ تعاونی به انجمن دندانپزشکان (درحدود هشتاد میلیون ریال)ایراد وارد نمودند و عنوان داشتند پرداخت حق عضویت می بایست توسط خود عضو به انجمن صورت می پذیرفت و نه اینکه تعاونی هزینه آن را را از حساب اعضأ به انجمن  واریز نماید و رئیس هیأت مدیره پاسخ دادند که موضوع جهت تسریع در عضویت اعضأ بوده و در خصوص سایر مواردی که حسابرس به عنوان ایرادمطرح نموده بودند همچون بیمه اموال تعاونی،پلاک کوبی و...... نیز گزارشی ارائه گردید.

سپس به مسائل پروژه نیلوفر 2 پرداختند از جلسه موارد اشکال دار از دید بازرس تعاونی نحوه نقل و انتقال زمین و انتخاب پیمانکار و تعیین صلاحیت ایشان با توجه به اینکه شرکت پیمانکار در پروژه نیلوفر 1 هم در حال انجام کار بوده اند و رضایت اعضأ محترم و هیأت مدیره را نتوانسته جلب نماید ولیکن مجددا این پروژه نیز به ایشان واگذار گردیده و  سپس در خصوص نحوه واگذاری و وکالت برخی از اعضاء محترم و هیأت مدیره اعتراض نمودند و اعلام داشنتد وکیل فقط پیگیر امور موکل است و مالکیت فقط به عضو اصلی و دندانپزشک تعلق دارد و برخی از وکالت ها که توسط هیات مدیره از عضو دندانپزشک خریداری شده و به عضو هیات مدیره شرکت پیمانکار واگذار گردیده ایراد و آن را باطل اعلام نمودند.

ایشان در خصوص نحوه قرارداد پیمانکار و تفکیک قرارداد خرید مصالح و دستمزد اعتراض نمودن و اعلام داشتند تفکیک قراردادها باعث گردیده پیمانکار ضمانت حسن انجام کار خود را  فقط به دستمزد که مبلغ ناچیزی بوده تعلق  بگیرد که مجموع آن در حدود 36 میلیون تومان می باشد.که 50 درصد آن نیز در حین تحویل موقت آزاد گردیده و پس از گزارش ایشان انتخاب نماینده اعضاء صورت پذیرفت و آقایان:

  1. دکتر بابک نجفی
  2. دکتر مهدی انصاری
  3. دکتر سروش بهادری

به عنوان نماینده اعضأ با تأیید اعضأ به صورت قیام دست انجام پذیرفت.

سپس سوالات اعضأ محترم مطرح گردید و هیأت مدیره پاسخ سوالات را دادند و آقای مهندس محمدیان مشاور هیأت مدیره اشکالات و روند انجام خرید زمین تا اجرا را توضیح کامل دادند.

جلسه در ساعت 11:45 به اتمام رسید.

جهت مشاهده تصاویر بیشتر از جلسه مذکور از گالری مرتبط دیدن فرمائید.

 
برچسب هاي خبر:
تاريخ درج خبر: 1393/07/24 منبع خبر: دفتر تعاونی مسکن
Skip Navigation Links
پروژه نیلوفر1 در زمینی به مساحت 3103 متر مربع در پلاک ثبتی 1/523 واقع در منطقه 5 شهرداری به آدرس انتهای اتوبان شهید حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،خیابان فرهنگستان ،خیابان فرهنگ یکم می باشد . تعاونی پس از خرید زمین اقدام به اخذ پروانه ساخت نمود . مشخصات پروژه : 7طبقه مسکونی - 98 واحد در متراژ 80 الی 90 متر مربع - پیلوت - 3 طبقه پارکینگ منفی . شرکت تعاونی با انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد آن اقدام به ساخت پروزه نمود . اعضای محترم با پرداخت هزینه های ساخت و دریافت وام مسکن منابع مورد نیاز مالی پروژه را تامین نمودند. واحدهای مسکونی در بهمن 93 به اعضا تحویل گردیده است. اقدامات و پیگیری های مدیران تعاونی منجر به دریافت پایان کار پروژه گردید. به منظور دریافت سند های تفکیکی واحد ها پس از انجام اقدامات اداری سند مادر به 98 سند مجزی تقسیم گردید . پس از تسویه حساب با اعضای محترم پروژه انتقال سند تک برگی در دفترخانه اسناد رسمی انجام پذیرفت.
مشاهده آرشيو اخبار
مشاهده آرشيو مطالب
مشاهده تمامي لينك ها
حقوق وب سايت متعلق به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران می باشد
صفحه اصلي | درباره تعاونی | تماس با ما