صفحه اصلی معرفی تعاونی ورود اعضاء معرفی مدیران گالری تصاویر مقررات و آیین نامه ها آگهی ها سوالات متداول ارتباط با تعاونی
جلسه اعضأ پروژه نیلوفر 1 مورخه 93/07/18

محل برگزاری جلسه: مجموعه هتل المپیک هتل آکادمی

در مورخه 93/07/18 ساعت 11 صبح جلسه با حضور اعضأ محترم پروژه نیلوفر 1 و هیأت مدیره آقایان دکتر نبوی نژاد، یزدانی پور، امانی، عنصری و خانم دکتر شهره عمویی - بازرس محترم تعاونی آقای دکتر هاشمی قوچانی - مشاور جدید حقوقی تعاونی آقای شریفی - مشاور هیأت مدیره آقای مهندس محمدیان برگزار گردید.

ابتدا بازرس گزارش کلی از مواردی که حسابرس در مجمع قبلی به عنوان ایراد اعلام نمودند مطرح نمودند و در خصوص پرداخت حق عضویت اعضأ تعاونی به انجمن دندانپزشکان (حدود هشتاد میلیون ریال)ایراد وارد نمودند و عنوان داشتند پرداخت حق عضویت می بایست توسط خود عضو به انجمن صورت می پذیرفت و نه اینکه تعاونی هزینه آن را را از حساب اعضأ به انجمن  واریز نماید و رئیس هیأت مدیره پاسخ دادند که موضوع جهت تسریع در عضویت اعضأ بوده و در خصوص سایر مواردی که حسابرس به عنوان ایرادمطرح نموده بودند همچون بیمه اموال تعاونی،پلاک کوبی و...... نیز گزارشی ارائه گردید.

سپس بازرس به نحوه انتخاب زمین،نقشه، طراحی انجام شده و انتخاب پیمانکار،کیفیت نامطلوت مصالح ایراد وارد نمودند و اعلام داشتند از بازدیدی که از پروژه به عمل آورند اشکالاتی در کیفیت اجرا مشاهده شده که بسیار نامطلوب است .

 در خصوص نوع قرارداد پیمانکار با تعاونی که به صورت دو قرارداد خرید مصالح و دستمزد بوده اشکال وارد دانسته و عنوان نمودند که این امر باعث ندادن ضمانت کافی توسط پیمانکار گردیده و ضمانت نامه بانکی نیز از پیمانکار دریافت نگردیده و همچنین ضمانت حسن انجام کار که فقط به دستمزد تعلق گرفته مورد ابهام می باشد و ضمنا با توجه به اینکه مالیات به موقع پرداخت نشده و صورت وضعیت ارسالی از پیمانکار به صورت تجمیعی دریافت شده به حسابداری شرکت نیز ایراد وارد نمودند و اعلام داشتند که این امر باعث جریمه مالیاتی نیز شده است .

در ادامه از نحوه عملکرد واحد فنی شرکت تعاونی انتقاد شدید نمودند و نظارت درستی نداشتند و همچنین دستگاه نظارت مقیم تعاونی که ناظر مستقیم در پروژه قرار دارد و شرکت آن در هرمزگان می باشد مورد سوال واقع شد چرا که  پروژه در تهران در حال انجام است و همین امر باعث عدم نظارت درست و به موقع بوده که نهایتا نارضایتی اعضأ و حقوق ایشان را در بر گرفته است.

در خصوص اعضایی که برای واحد خود وکیل انتخاب نموده اند اعلام داشتند وکیل فقط پیگیر امور موکل بوده و مالکیت واحد را ندارد و مالکین فقط دندانپزشکان عضو انجمن می باشند.

سپس اعضا اعتراضات خودرا در خصوص نقشه ساختمان، اجرای نامناسب، کیفیت نامطلوب مصالح و عملکرد هیأت مدیره قبل اعلام داشتند و رئیس هیأت مدیره برخی از موارد را پاسخ دادند و بعد انتخابات نمایندگان صورت پذیرفت و آقایان:

  1. دکتر عیسی اصغر زاده علمداری
  2. دکتر پرویز قره بیگلو
  3. دکتر عباس اسماعیلی گلریز

بعنوان نماینده اعضأ انتخاب شدند. با توجه به سوالات حقوقی اعضأ مشاور حقوقی جدید تعاونی در خصوص نحوه قراردادهای منعقده با پیمانکاران و عملکرد وضعیت پیمانکار و دستگاه های  نظارتی تعاونی  انتقادهایی را اعلام داشتند و بعد از آن آقای مهندس محمدیان مشاور هیأت مدیره گزارش کاملی از اشکالات موجود در پروژه و همچنین قراردادها و ضمانت ها و همچنین عملکرد دستگاه های نظارتی تعاونی ارائه دادند و گزارشی از فعالیت های اخیر تعاونی در اجرای کارهای باقیمانده در پروژه را اعلام نمودند

همچنین در خصوص اینکه لوله های دودکش پکیج در پروژه به موقع اجرا نگردیده و جای آن تغییر کرده  گزارش دیگری  ارائه شد و از آنجایی که روی دودکش ها می بایست پوشیده گردد و هیأت مدیره با پوشش کامپوزیت موافقت و انعقاد قرارداد نمودند به صورت جداگانه  3 طرح پیشنهادی که باعث بهبود در نمای پروژه با توجه به اعتراضات اعضأ در خصوص نما داشتند ارائه گردیدکه در خصوص انجام بهبودی در نما و یا عدم بهبودی نمایندگان اعضأ با نظر سنجی اعلام نظر خواهند نمود.

با توجه به قرارداد پیمانکار با تعاونی درخصوص مواردی چون درب بازکن که به صورت غیر تصویری بوده و پوشش زیر سقف پارکینگ اول، درب های ضد سرقت و آیتم های دیگر بحث شد و مقرر شد نمایندگان در این خصوص از اعضأ نظر سنجی به عمل آوردند و ضمنا از آنجایی که موارد فوق در قرارداد عضو با تعاونی و همچنین پیمانکار با تعاونی نمی باشد بازرس شرکت اعلام داشتند جهت موارد فوق می بایست هزینه توسط عضو پرداخت گرد و سپس تعاونی اقدام به انجام نماید.

جلسه حاشیه هایی هم به همراه داشت از جمله مشاور حقوقی سابق تعاونی که در جلسه حضور داشتند با توجه به اعتراض چند تن از اعضأ پاسخ هایی در خصوص توصیه های خود به هیأت مدیره ماقبل و عدم توجه آن اعلام داشتند.

جلسه تا ساعت 15 به طول انجامید. 

جهت مشاهده تصاویر بیشتر از جلسه مذکور از گالری مرتبط دیدن فرمائید.

 
برچسب هاي خبر:
تاريخ درج خبر: 1393/07/24 منبع خبر: دفتر تعاونی مسکن
Skip Navigation Links
پروژه نیلوفر1 در زمینی به مساحت 3103 متر مربع در پلاک ثبتی 1/523 واقع در منطقه 5 شهرداری به آدرس انتهای اتوبان شهید حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،خیابان فرهنگستان ،خیابان فرهنگ یکم می باشد . تعاونی پس از خرید زمین اقدام به اخذ پروانه ساخت نمود . مشخصات پروژه : 7طبقه مسکونی - 98 واحد در متراژ 80 الی 90 متر مربع - پیلوت - 3 طبقه پارکینگ منفی . شرکت تعاونی با انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد آن اقدام به ساخت پروزه نمود . اعضای محترم با پرداخت هزینه های ساخت و دریافت وام مسکن منابع مورد نیاز مالی پروژه را تامین نمودند. واحدهای مسکونی در بهمن 93 به اعضا تحویل گردیده است. اقدامات و پیگیری های مدیران تعاونی منجر به دریافت پایان کار پروژه گردید. به منظور دریافت سند های تفکیکی واحد ها پس از انجام اقدامات اداری سند مادر به 98 سند مجزی تقسیم گردید . پس از تسویه حساب با اعضای محترم پروژه انتقال سند تک برگی در دفترخانه اسناد رسمی انجام پذیرفت.
مشاهده آرشيو اخبار
مشاهده آرشيو مطالب
مشاهده تمامي لينك ها
حقوق وب سايت متعلق به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران می باشد
صفحه اصلي | درباره تعاونی | تماس با ما