صفحه اصلی معرفی تعاونی ورود اعضاء معرفی مدیران گالری تصاویر مقررات و آیین نامه ها آگهی ها سوالات متداول ارتباط با تعاونی
بازدید کارشناسان اداره آتش نشانی و کارشناس رسمی دادگستری

 

به اطلاع اعضای محترم مجتمع نیلوفر 1 می‌رساند

 

پس از شکایت تعاونی در خصوص تأمین دلیل ایرادات مجتمع نیلوفر یک کارشناس رسمی دادگستری در تاریخ 1395/02/26 از پروژه بازدید بعمل آورد.

در این بازدید پیمانکار، کارشناس دادگستری، مشاوران فنی و حقوقی تعاونی و همچنین دکتر اصغرزاده رئیس هیأت مدیره ساختمان و دکتر ابدی و دکتر صیادی از اعضای هیأت مدیره ساختمان و همچنین برخی از ساکنین دراین جلسه حضور داشتند.

کلیه ایرادات و اشکالات اعم‌از نشست محوطه، کیفیت بد مصالح، اجرای تأسیسات ضعیف و برخی از کارهایی که به عهده پیمانکار بوده ولیکن آنهارا انجام نداده و همچنین تأخیرات تحویل پروژه به تعاونی بررسی گردید.

آقای دکتر اصغرزاده رئیس هیأت مدیره ساختمان اعتراضاتی را به پیمانکار در خصوص ایرادات پروژه که ساکنین به ایشان منتقل می‌نمایند اعلام داشتند همچنین تعدادی از ساکنین مجتمع در جلسه حضور پیدا کردند و معایب و اشکالات اجرای سرامیک و کیفیت بد آن و همچنین نشت آب و مشکل لوله های هود و غیره .... را به کارشناس رسمی دادگستری توضیح دادند.

پیمانکار نیز در خصوص تغییر وزن اسکلت و نظارت اعتراضاتی را اعلام داشتند و کارشناس رسمی دادگستری کلیه ایرادات مورد ادعای تعاونی را بازدید و عکسهای مورد نظر را تهیه نمودند و همچنین گزارشات ایرادات اعلامی تعاونی و تأمین دلیل ایجاد شده توسط تعاونی تحویل کارشناس گردید و مقرر شد کارشناس بررسی های خود را انجام و جلسه‌ای مجدداً با حضور پیمانکار و نمایندگان تعاونی برگزار گردد.

پس از بازدید کارشناس رفع ایرادات توسط تعاونی در دستور کار قرار گرفته و اجرای بخشهای ایراد دار محوطه رفع خواهد شد.

 

 

در همین روز کارشناسان اداره آتش نشانی استان تهران از مجتمع به منظور تأیید سیستم اعلام و اطفای حریق بازدید بعمل آوردند و فضاهای عمومی و اختصاصی و سیستمهای اعلام و هشدار دهنده ، دیزل ژنراتور و ... مورد بازدید قرار گرفت و مقررگردید بررسی نهایی و گزارش آن توسط کارشناسان فوق الذکر آن به تعاونی تحویل گردد.

بدین وسیله از صبر و شکیبایی اعضای محترم که تا بازدید کارشناس رسمی دادگستری و همچنین بازدیدهای مکرر اداره آتش نشانی، مزاحمتهای تعاونی را تحمل نمودند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

 

 

تعاونی تمام تلاش خود را می نماید تا پس از تأیید اداره آتش نشانی پایانکار مجتمع را از شهرداری دریافت نماید.

 

 

 
برچسب هاي خبر:
تاريخ درج خبر: 1395/03/04 منبع خبر:
Skip Navigation Links
پروژه نیلوفر1 در زمینی به مساحت 3103 متر مربع در پلاک ثبتی 1/523 واقع در منطقه 5 شهرداری به آدرس انتهای اتوبان شهید حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،خیابان فرهنگستان ،خیابان فرهنگ یکم می باشد . تعاونی پس از خرید زمین اقدام به اخذ پروانه ساخت نمود . مشخصات پروژه : 7طبقه مسکونی - 98 واحد در متراژ 80 الی 90 متر مربع - پیلوت - 3 طبقه پارکینگ منفی . شرکت تعاونی با انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد آن اقدام به ساخت پروزه نمود . اعضای محترم با پرداخت هزینه های ساخت و دریافت وام مسکن منابع مورد نیاز مالی پروژه را تامین نمودند. واحدهای مسکونی در بهمن 93 به اعضا تحویل گردیده است. اقدامات و پیگیری های مدیران تعاونی منجر به دریافت پایان کار پروژه گردید. به منظور دریافت سند های تفکیکی واحد ها پس از انجام اقدامات اداری سند مادر به 98 سند مجزی تقسیم گردید . پس از تسویه حساب با اعضای محترم پروژه انتقال سند تک برگی در دفترخانه اسناد رسمی انجام پذیرفت.
مشاهده آرشيو اخبار
مشاهده آرشيو مطالب
مشاهده تمامي لينك ها
حقوق وب سايت متعلق به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران می باشد
صفحه اصلي | درباره تعاونی | تماس با ما