صفحه اصلی معرفی تعاونی ورود اعضاء معرفی مدیران گالری تصاویر مقررات و آیین نامه ها آگهی ها سوالات متداول ارتباط با تعاونی
بازدید اعضای محترم هیأت مدیره از پروژه های در حال انجام

در تاریخ 1394/08/26 پس از برگزاری جلسه هیأت مدیره در محل دفتر تعاونی به دعوت مدیرعامل از پروژه‌ها بازدید صورت پذیرفت که بدین منظور ساعت 10:30 صبح، ابتدا به منطقه 22 بلوار کوهک - خیابان نسیم16 به منظوررؤیت وضعیت پیشرفت پروژه 18 طبقه نیلوفر2 که شامل واحدهای 100متری و 160 متری است،هیأت مدیره، بازرس و مسئولین فنی، درمحل پروژه نمایندگان و نیز تعدادی از اعضاء حضور داشتند که با استقبال مشاور فنی تعاونی ،دستگاه نظارت کارگاهی و پیمانکار قرار گرفته و ابتدا از اطراف پروژه و داربست‌های نصب شده به منظور اجرای نما بازدید به عمل آوردند .

 

 

آقای مهندس محمدیان مدیرعامل تعاونی توضیحاتی درخصوص وضعیت پیشرفت پروژه به هیأت مدیره ارائه دادند و در همین راستا مشاور فنی تعاونی آقای مهندس بهرامیان هیأت مدیره و همراهان را برای بازدید از یک واحد 100 متری که به عنوان واحد نمونه آماده شده بود به طبقه 12 و از طریق آسانسور کارگاهی راهنمایی نمودند. کارهای انجام شده در واحد نمونه شامل انجام کامل سرامیک کف واحدها، کاشی کاری کامل سرویسهای بهداشتی، حمام و آشپزخانه، نصب کلید و پریز، انجام کامل کناف سقف اتاقها، نصب چهارچوب دربها، نصب درب کمد دیواری، نصب پنجره PVC دو جداره، ایزولاسیون کف و دیوار تراس، لوله کشی گاز و نصب فلاش تانک سرویس بهداشتی بود.

 

 

نماینده پیمانکار توضیحاتی را از نحوه تأمین مصالح و اجرا داشتند و سپس جناب آقای مهندس درگهی مدیر عامل دستگاه نظارت و مشاور پروژه به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دادند و در ادامه از راهروها و محل آهن کشی آسانسور وسنگ‌ کاری دیواره بازدید به عمل آمد. سپس از طریق آسانسور به پشت بام در طبقه 18 مراجعه شد و در آنجا از فضای پشت بام و امکاناتی که میتواند به عنوان Roof Garden استفاده گردد و همچنین سیمان‌کاری ضلع شمالی پروژه در خصوص نما بازدید شد.

 

 

در ادامه اعضاء به دفتر کارگاهی در طبقه همکف راهنمایی شدند و در آنجا توسط پیمانکار، مشاور فنی و دستگاه نظارت گزارشی از روند پیشرفت‌ پروژه و انجام کارهای باقیمانده ارائه گردید. همچنین، آقای مهندس محمدیان از پیمانکاردرخواست نمود ضمن رعایت کیفیت در اجرا، مصالح و حفظ ایمنی در سریعترین زمان پروژه را به اتمام رسانند. آقای دکتر انصاری و آقای دکتر نجفی از نمایندگان اعضا، از اجرای پروژه وکیفیت واحد نمونه ابراز رضایت نموده و سوالاتی را از مشاور و پیمانکار مطرح وپاسخ‌های لازم را دریافت داشتند. در ادامه آقای دکتر امانی رئیس هیأت مدیره، دکتر یزدانی نایب رئیس هیأت مدیره از زحمات تیم اجرایی قدردانی نمودند و تأکید داشتند اعضاء به تعهدات خود به موقع عمل نمایند تا تأخیری در اتمام پروژه نداشته باشند. سپس جهت بازدید از پروژه امیرکبیر محل را ترک نمودند.

                                                             

 

       *** درادامه هیأت مدیره ، بازرس و مدیرعامل تعاونی بازدیدی ازپروژه امیرکبیربه عمل آوردند ***

 

جهت ورود به پروژه امیرکبیر بازدیدکنندگان ازضلع شمالی پروژه دربلوار اقاقیا به خیابان اختصاصی مابین سایپا، توسعه صادرات و دندانپزشکان وارد شدند و مورد استقبال آقای مهندس شجاعی مدیر پروژه امیرکبیر و دیگر نمایندگان دستگاه نظارت قرار گرفته و از روند اجرای گودبرداری و پایدارسازی بازدید بعمل آمد.

 

 

آقای مهندس شجاعی در خصوص اجرای کار و خاکبرداری در شب‌ های گذشته و مشکلات اجرایی توضیحاتی ارائه و سپس درخصوص تثبیت دیواره های گود، مش بندی، انجام شات‌کریت و نیز از کالیبره کردن دستگاههای حفاری، گزارشی ارائه دادند. ازمرحله استرندگذاری و کیس‌گذاری توسط هیأت مدیره و بازدیدکنندگان بازدید انجام شد و نماینده دستگاه نظارت از انجام آزمایشات دوره‌ای وکنترل نقشه‌ها گزارشی ارائه نموده و در ادامه آقای مهندس بهرامیان شرحی از برگزاری جلسات کارگاهی در هر هفته و رفع اشکالات پروژه و نیز پیمانکار، و کمک به سهولت درتصـــمیم‌گیری‌ها و ... گزارشی ارائه کردند.در ادامه اعضای هیأت مدیره سؤالاتی درباره ارتفاع خاکبرداری انجام شده، حجم خاک، موارد ایمنی خاکبرداری و روند اجرا داشتند که عوامل فنی و اجرایی پاسخگو شدند.

 

 

در‌پایان‌ آقای مهندس محمدیان از حضور هیأت مدیره در پروژه‌ها و کنترل وضعیت پیشرفت ، تشکر و قدردانی نمودند و اعلام داشتند بازدیدهای دوره‌ای باعث تقویت روحیه تیم‌های مدیریتی گردیده و برخی مشکلات اجرایی از نزدیک قابل پایش و رفع می باشد.

بازدید در ساعت 14 به اتمام رسید.

 

 

 
برچسب هاي خبر:
تاريخ درج خبر: 1394/08/28 منبع خبر: تعاونی مسکن : مدیریت ، دفتر فنی ، واحد IT
Skip Navigation Links
پروژه نیلوفر1 در زمینی به مساحت 3103 متر مربع در پلاک ثبتی 1/523 واقع در منطقه 5 شهرداری به آدرس انتهای اتوبان شهید حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،خیابان فرهنگستان ،خیابان فرهنگ یکم می باشد . تعاونی پس از خرید زمین اقدام به اخذ پروانه ساخت نمود . مشخصات پروژه : 7طبقه مسکونی - 98 واحد در متراژ 80 الی 90 متر مربع - پیلوت - 3 طبقه پارکینگ منفی . شرکت تعاونی با انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد آن اقدام به ساخت پروزه نمود . اعضای محترم با پرداخت هزینه های ساخت و دریافت وام مسکن منابع مورد نیاز مالی پروژه را تامین نمودند. واحدهای مسکونی در بهمن 93 به اعضا تحویل گردیده است. اقدامات و پیگیری های مدیران تعاونی منجر به دریافت پایان کار پروژه گردید. به منظور دریافت سند های تفکیکی واحد ها پس از انجام اقدامات اداری سند مادر به 98 سند مجزی تقسیم گردید . پس از تسویه حساب با اعضای محترم پروژه انتقال سند تک برگی در دفترخانه اسناد رسمی انجام پذیرفت.
مشاهده آرشيو اخبار
مشاهده آرشيو مطالب
مشاهده تمامي لينك ها
حقوق وب سايت متعلق به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران می باشد
صفحه اصلي | درباره تعاونی | تماس با ما