صفحه اصلی معرفی تعاونی ورود اعضاء معرفی مدیران گالری تصاویر مقررات و آیین نامه ها آگهی ها سوالات متداول ارتباط با تعاونی
گزارش وضعیت پیشرفت پروژه ها (شهریورماه 1393)

اعضای محترم تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

با سلام

احتراما گزارشی از آخرین وضعیت تعاونی و پروژه ها تقدیم می گردد:

در ترکیب اعضای هیات مدیره تغییراتی انجام پذیرفته که طی آن آقای دکتر سعید نوکار و آقای دکتر داود هدایتی از سمت خود استعفا دادند و خانم دکتر شهره عمویی و آقای دکتر مسعود عنصری جایگزین ایشان گردیدند.

مدارک مجمع عمومی به تائید اداره تعاون رسید و طی آن آقای دکتر هاشمی قوچانی به سمت بازرس انتخاب گردیدند.

تا تعیین مدیرعامل تعاونی امور اجرایی شرکت توسط مهندس داریوش محمدیان مشاور هیات مدیره در دست پیگیری می باشد.

جلسات هیات مدیره هر هفته در حال برگزاری است و تصمیمات در خصوص تسریع پروژه ها در حال انجام می باشد.

گزارش وضعیت پروژه ها:

پروژه فیروزکوه:

در یک ماه گذشته 2جلسه با فروشنده زمین فیروزکوه با حضور اعضای هیات مدیره ، مشاور حقوقی و مشاور هیات مدیره برگزار گردید و گزارشی از وضعیت قرارگیری زمین در طرح هادی توسط فروشنده اعلام گردید و به ایشان اظهارنامه تنظیمی توسط وکیل شرکت تحویل شد و مقرر شد تا مورخ 93/06/23 گزارشی کتبی از وضعیت زمین اعلام نمایند و در صورت هرگونه اشکال در زمین نحوه تعیین خسارت برای اعضا اعلام گردد و قرار گرفتن زمین در طرح هادی در بنیاد مسکن در حال بررسی نهایی می باشد.

پروژه نیلوفر1:

همانگونه که اعضاء مطلعند اولویت بندی انجام شده و متراژ واحدهای هر عضو معین و مقرر گردید اعضاء مابه التفاوت متراژ خود را پرداخت نمایند و اعضایی که در زمان های اعلامی پرداخت خود را انجام نداده اند جهت جلوگیری از حق اعضای خوش حساب مطابق با بند قرارداد امضاء شده (توسط عضو و هیات مدیره )جریمه تاخیر اعمال گردد.در خصوص سیستم اعلام و اطفاء حریق از طریق اداره آتش نشانی در حال پیگیری جهت حذف اجرای فشار مثبت و جلوگیری از هزینه مجدد می باشیم.

در مورد آب پروژه سازمان آب کنتور اصلی را تحویل داده و مخازن آب خریداری گردید و در طبقه 3 پروژه مستقر شد ، بوستر پمپ پس از استعلام لازم خریداری گردید و در پروژه در حال نصب می باشد.

-         پست برق پروژه توسط پیمانکار مورد تائید اداره برق در حال احداث می باشد.

-         محل نصب کنتورها و لوله کشی گاز تا محل المک ها در حال اتمام می باشد .

با توجه به فاصله پکیج و کولر در تراس ها و ایراد ناظرین گاز لوله های دودکش در حال نصب می باشد تا گاز پروژه وصل بشود.

-         نصب و راه اندازی آسانسور پروژه به اتمام رسیده است و درخواست تائیدیه اداره استاندارد صورت پذیرفته است.

-         بررسی ها در خصوص پایان کار پروژه در حال انجام می باشد.

-         در خصوص پوشش روی لوله های دودکش مقرر گردیده از کامپوزیت استفاده شود که در طرح نما بهبود حاصل خواهد نمود.

-         شیرآلات توسط پیمانکار نصب نگردیده بود که به ایشان ابلاغ شد شیرآلات واحدها و آیفون نصب گردد.

-         فرم های بانک مسکن جهت انتقال وام به نام اعضاء آماده گردیده که اعضاء می بایست آن را امضاء نمایند و به بانک مسکن شعبه شهرک راه آهن مراجعه نمایند، افزایش وام از سوی بانک مسکن مورد تائید قرار نگرفت و اعضاء در صورت وام از بانک های دیگر می توانند وام دریافت کنند.

-         در صورتی که عضوی بدهی خود را انجام ندهد واحد به ایشان اختصاصی تحویل نخواهد شد و ملاک انتخاب پارکینگ و انباری واریز این مرحله از واریزی های اعلام شده توسط عضو می باشد.

-         زمان جلسه جهت تعیین هیات مدیره ساختمان به زودی از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی اعلام خواهد شد.

از اعضای محترم تقاضا داریم با توجه به اتمام پروژه صبوری نمایند تا کارهای جزئی باقیمانده با کیفیت مطلوب تر انجام شود.

پروژه نیلوفر2

مراحل تسویه حساب با پیمانکار در خصوص اتمام اسکلت و دیوار چینی ها صورت پذیرفت ، از آن جایی که نقشه های فاز2 پروژه (ریزمتره و برآورد ، جدول نازک کاری ، نقشه های معماری و تاسیساتی) توسط شرکتی که طراحی را انجام داده بود تحویل تعاونی نشد مجدداً نقشه های فاز2 طراحی گردید و در حال بررسی نهایی می باشیم و پیمانکاران صلاحیت داری که رزومه های خود را به تعاونی تحویل داده اند و اسناد مناقصه در حال تکمیل می باشد و به زودی مناقصه جهت شناسایی پیمانکار انجام می پذیرد.

از آنجایی که در پروژه نیلوفر1 مواردی وجود دارد که اعتراض اعضاء را در کیفیت مصالح به همراه داشته امید است با برنامه منظم و نظارت دقیق بر اجرا از هزینه اضافی در کیفیت نامطلوب جلوگیری گردد و مصالح با کیفیت مرغوب و اجرای صحیح رضایت اعضاء را به همراه داشته باشد.

جهت جلوگیری از اتلاف وقت در خصوص انشعابات آب ، برق ، گاز از هم اکنون پیگیری ها در حال انجام می باشد.

از اعضای محترم خواهشمندیم هرچه سریع تر بدهی های خود را به تعاونی واریز نمائید تا در اجرا سرعت بیشتر را به همراه داشته باشیم.

همچنین افزایش وام بانک مسکن مورد تائید بانک قرار گرفته است.

ضمناً جلسه با اعضاء توضیحات بیشتر و برنامه اجرا به زودی از طریق ارسال پیامک و تماس تعاونی اعلام خواهد شد.

پروژه امیرکبیر

همان گونه که مستحضرید در خصوص مجوز ساختمانی که از تعهدات فروشنده زمین بوده تا کنون تاخیرات زیادی به همراه داشته ولیکن هیات مدیره در 2ماه قبلی چندین جلسه با فروشنده برقرار نموده که در آن اعضای هیات مدیره  نیز حاضر بودند و فروشنده اعلام داشت که با شهرداری تسویه حساب نموده و نقشه ها چندین بار در اداره شهرسازی مورد بررسی قرار گرفته و چندین بار طرح بازنگری داشته و به اداره آتش نشانی نیز ارسال شده و مجدداً اشکالات اعلامی توسط مشاور برطرف شده و نظر اداره شهرسازی جهت تائید مجدداً به اداره آتش نشانی ارسال شود ، هیات مدیره با پیگیری های متعدد و مراجعات فراوان جهت تسریع پروانه از جمله ملاقاتی با شهردار محترم منطقه22 در روز چهارشنبه برقرار گردید که ایشان نیز اعلام داشتند که فروشنده با شهردار تا این مرحله تسویه نموده لازم به ذکر است پس از تائید آتش نشانی امکان مجوز گودبرداری فراهم می باشد ولیکن نقشه ها به اداره نظام مهندسی می بایست جهت تائید ارسال گردد.فروشنده اعلام داشته تمام تلاش خود را جهت تحویل پروانه ساختمانی و همچنین سند زمین انجام خواهد داد و به زودی مشکلات برطرف خواهد شد .در پاسخ برخی از همکاران در خصوص تراکم اضافی به استحضا می رساند که در مبایعه نامه مقرر گردیده بود که فروشنده 15000متر تراکم مسکونی به تعاونی و همچنین 6000 متر تراکم تجاری تحویل نماید.

از آن جایی که در زمان انعقاد مبایعه نامه پلاک فوق در طرح تفضیلی درصد تراکم آن در حال بازنگری بود هیات مدیره سابق با توجه به میزان استقبال تراکم مسکونی را خریداری نمود و مقرر گردید در صورت افزایش تراکم با قیمت توافقی و همچنین در صورتی که استقبال از سوی اعضا تعاونی صورت پذیرد خرید آن محقق شود ، در برخی موارد اعضای محترم تصور نمودند فروشنده پس از فروش اقدام به افزایش تراکم جهت مالکیت خود نموده که این گونه نبوده است و موضوع در مبایعه نامه پیش بینی شده بود.

پارکینگ پروژه جهت مسکونی و تجاری در 6طبقه تامین گردیده و تجاری در چهار طبقه ،مسکونی پروژه در 21 طبقه می باشد و متراژ واحدها از 106متر تا 136متر متغیر می باشد . در طراحی تجاری ها استانداردها رعایت گردیده و پارکینگ های اضافی نیز تامین شده است.نحوه اجرای پروژه در حال بررسی می باشد تا تاخیرات ایجاد شده در پروانه مقداری در اجرا پوشش داده شده است.

با توجه به تاخیرات بسیار زیادی در مجوز و بررسی های انجام شده که حاکی از اتمام مراحی اداری دریافت پروانه می باشد از اعضای محترم درخواست کمی صبوری داشته تا مراحل انتهایی اخذ پروانه به نتیجه نهایی برسد.

با توجه به سابقه زمین و انتقال و پرداخت نقدی توسط فروشنده به شهرداری در خصوص اصالت ملک جای تردیدی نیست و تاخیر به وجود آمده مراحل تسویه فروشنده با گودبرداری و مجوز ساختمانی بوده که مدارک فوق توسط فروشنده تحویل تعاونی گردیده است.

به زودی تاریخ جلسه با اعضاء جهت توضیحات کامل تر روند پیشرفت کار با ارسال پیامک و تماس تعاونی اعلام خواهد شد

 
برچسب هاي مطلب:
Skip Navigation Links
پروژه نیلوفر1 در زمینی به مساحت 3103 متر مربع در پلاک ثبتی 1/523 واقع در منطقه 5 شهرداری به آدرس انتهای اتوبان شهید حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،خیابان فرهنگستان ،خیابان فرهنگ یکم می باشد . تعاونی پس از خرید زمین اقدام به اخذ پروانه ساخت نمود . مشخصات پروژه : 7طبقه مسکونی - 98 واحد در متراژ 80 الی 90 متر مربع - پیلوت - 3 طبقه پارکینگ منفی . شرکت تعاونی با انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد آن اقدام به ساخت پروزه نمود . اعضای محترم با پرداخت هزینه های ساخت و دریافت وام مسکن منابع مورد نیاز مالی پروژه را تامین نمودند. واحدهای مسکونی در بهمن 93 به اعضا تحویل گردیده است. اقدامات و پیگیری های مدیران تعاونی منجر به دریافت پایان کار پروژه گردید. به منظور دریافت سند های تفکیکی واحد ها پس از انجام اقدامات اداری سند مادر به 98 سند مجزی تقسیم گردید . پس از تسویه حساب با اعضای محترم پروژه انتقال سند تک برگی در دفترخانه اسناد رسمی انجام پذیرفت.
مشاهده آرشيو اخبار
مشاهده آرشيو مطالب
مشاهده تمامي لينك ها
حقوق وب سايت متعلق به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران می باشد
صفحه اصلي | درباره تعاونی | تماس با ما