صفحه اصلی معرفی تعاونی ورود اعضاء معرفی مدیران گالری تصاویر مقررات و آیین نامه ها آگهی ها سوالات متداول ارتباط با تعاونی
اعضأ پروژه نیلوفر 1(پرداخت هزینه های اعلام شده)

«بسمه تعالی»

عضو محترم پروژه نیلوفر1

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

 موارد ذیل را جهت یادآوری به استحضار می رساند:

  1. اولویت بندی انتخاب واحدها انجام گردید و اعضای پروژه در ابتدای سال 93 واحد خود را انتخاب کردند، لازم است با توجه به مساحت واحدها مابه التفاوت بهای واحد پرداخت گردد.
  2. ارزش واحدها با توجه به طبقات تغییر می کند لذا کارشناسان رسمی دادگستری ارزش ضریب طبقات را تعیین نمودند (نظریه کارشناسی کارشناس دادگستری در سایت گذاشته شد) و اعضاء می بایست مابه التفاوت بهای ضریب طبقات را پرداخت نمایند.
  3. تعهدات تعاونی در مورد انجام پروژه در حال اتمام است ، همچنین موارد انجام شده دیگر شامل هزینه های انشعابات آب، برق، گاز، طراحی و ساخت محوطه و تورم حاصله می بایست توسط اعضاء پرداخت گردد که به اطلاع اعضاء محترم خواهد رسید.
  4. ضروری بود که اعضای محترم پروژه مبالغ ساخت پروژه را در موعد های تعیین شده مطابق قرارداد پیش فروش پرداخت کنند و در صورت عدم پرداخت طبق بند 6-6 قرارداد پیش فروش جریمه تاخیر به مبلغ بدهی تعلق می گیرد ، تاخیرات برای و اعضاء بدهکار محاسبه شده و ضروری است اعضاء محترمی که بدهکار می باشند مبلغ را پرداخت نماید.
  5. تعاونی مایل است واحدها را به اعضاء تحویل موقت دهد تا کارهای تکمیلی را مطابق سلیقه خود انجام دهند و تعاونی کارهای عمومی پروژه را برنامه ریزی و تکمیل نماید.

لذا با توجه به موارد فوق و مصوبه مورخ 93/04/22 هیات مدیره میزان بدهی هریک از اعضای محترم جداگانه و کتبا اعلام می گردد.بدیهی است بدهی قطعی واحد شما بعد از تکمیل کارهای ساختمانی پروژه و محاسبه قیمت قطعی تمام شده اعلام خواهد شد. شایسته است در مورد پرداخت مبلغ اعلام شده تا تاریخ 93/05/12 اقدام فرمایید.

ضمنا تحویل موقت واحد منوط بر تسویه مبلغ اعلام شده می باشد.

 

با تشکر

 هیات مدیره تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

 
برچسب هاي مطلب:
Skip Navigation Links
پروژه نیلوفر1 در زمینی به مساحت 3103 متر مربع در پلاک ثبتی 1/523 واقع در منطقه 5 شهرداری به آدرس انتهای اتوبان شهید حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،خیابان فرهنگستان ،خیابان فرهنگ یکم می باشد . تعاونی پس از خرید زمین اقدام به اخذ پروانه ساخت نمود . مشخصات پروژه : 7طبقه مسکونی - 98 واحد در متراژ 80 الی 90 متر مربع - پیلوت - 3 طبقه پارکینگ منفی . شرکت تعاونی با انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد آن اقدام به ساخت پروزه نمود . اعضای محترم با پرداخت هزینه های ساخت و دریافت وام مسکن منابع مورد نیاز مالی پروژه را تامین نمودند. واحدهای مسکونی در بهمن 93 به اعضا تحویل گردیده است. اقدامات و پیگیری های مدیران تعاونی منجر به دریافت پایان کار پروژه گردید. به منظور دریافت سند های تفکیکی واحد ها پس از انجام اقدامات اداری سند مادر به 98 سند مجزی تقسیم گردید . پس از تسویه حساب با اعضای محترم پروژه انتقال سند تک برگی در دفترخانه اسناد رسمی انجام پذیرفت.
مشاهده آرشيو اخبار
مشاهده آرشيو مطالب
مشاهده تمامي لينك ها
حقوق وب سايت متعلق به تعاونی مسکن انجمن دندانپزشکان عمومی ایران می باشد
صفحه اصلي | درباره تعاونی | تماس با ما